News: Χbox Οne

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Δημοσίευσηαπό vonzuchter » 24 Μάιος 2013, 20:58

υπερβολικα αισιοδοξος ειναι. στη χειροτερη καπιταλιστικη κριση μετα το 29 με μια μεσαια ταξη να συρικωνεται συνεχως σε ΟΛΕΣ τις ανεπτυγμενες χωρες πλην μιας δυο εξαιρεσεων (Νορβηγια Ελβετια κτλπ) με την αγοραστικη δυναμη των λαων να μειωνεται συνεχως και με σκληρο ανταγωνισμο απο σμαρτφοουνς λαπτοπς ταμπλετς υπολογιστες κτλπ κτλπ. Εκτος αν πονταρουν στις οικονομιες της κινας και της ινδιας της τουρκιας της βραζιλιας κτλπ οπου αναπτυσεται μια νεα μεσαια ταξη μια νεα παρθενα αγορα ισως εκατονταδων εκατομυριων ανθρωπων. Αλλα αυτες οι χωρες παρα τη ραγδαια και συνεχομενη αυξηση της μεσαιας ταξης εκει μεχρι να φτασει αριθμητικα την αγορα των ανεπτυγμενων χωρων θελουν τουλαχιστον μια δεκαετια ακομα και παντα με τη προυποθεση οτι θα συνεχισουν να αναπτυσονται ραγδαια κατι που δε μπορει να εγγυηθει κανεις. πραγματικα απορω με την αισιοδοξια τους.
Άβαταρ μέλους
vonzuchter
 
Δημοσιευσεις : 221

Δημοσίευσηαπό alexis13 » 27 Μάιος 2013, 14:23

SeriousPeter έγραψε:
The White Prince έγραψε:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KbWgUO-Rqcw#!

Εντάξει απλά ΔΕΝ υπάρχει το παρακάτω video!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol:



Δεν χωρτένω να το βλέπω!! xD


χαχαχαχαχαχαχαχαχα εκπληκτικοοο
Άβαταρ μέλους
alexis13
 
Δημοσιευσεις : 167

Δημοσίευσηαπό Shepard » 27 Μάιος 2013, 19:37

Interview: Xbox One's Chief Product Officer Marc Whitten


Game Informer's Matt Helgeson talks about the Xbox One with the system's chief product officer Marc Whitten and gets more clarification on the system architecture, controller, and cloud processing.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Shepard » 29 Μάιος 2013, 11:32

Microsoft hints at replacement for XNA for Xbox One indie game creators

Εικόνα

Earlier this year, Microsoft announced that it would no longer offer updates for its XNA development tools. The tools were first released in 2006 and were made specifically for small indie game developers to make games for Windows and for the Xbox 360 game console.

Microsoft has been rather vague about how it would support indie game developers for the upcoming Xbox One console. Today, Kotaku reports that Microsoft's Xbox division head Don Mattrick offered up a little more information on those plans, along with hints that the company plans to offer some kind of replacement for XNA.

Mattrick is quoted as saying:

We're going to have an independent creator program ... We're going to sponsor it. We're going to give people tools. We're going to give more information ... That is something we think—I think—is important .... That's how I started in the industry. There's no way we're going to build a box that doesn't support that.

The statement about Microsoft's offering "to give people tools" would certainly suggest the company has some kind of software it plans to release that are similar to XNA. Mattricjk's statements about an "independent creator program" would also seem to be somewhat different than earlier reports, which claimed indie game makers would have to secure a standard publishing contract for the Xbox One to have their games appear on the console.

Microsoft has confirmed that games made for the Xbox One will simply be labeled as Games on the console's dashboard, ditching the Xbox Live Arcade and Xbox Live Indie Games labels that are currently used for downloadable games for the Xbox 360. Hopefully we will learn more about these plans at E3 in two weeks.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Τρισδιάστατη άποψη του Xbox One

Δημοσίευσηαπό Shepard » 30 Μάιος 2013, 20:12

Οι φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν μέχρι στιγμής για το Xbox One μας δίνουν μια πλήρη εικόνα για το τι ετοιμάζει η Microsoft. Αν θέλετε να ρίξετε μια ακόμη πιο κοντινή ματιά, δεν έχετε παρά να δείτε το παρακάτω sketch που δημιουργήθηκε στο Sketchfab και σας επιτρέπει να περιστρέψετε το σύστημα στους τρεις άξονες και να έχετε την καλύτερη δυνατή απεικόνιση.

http://www.enternity.gr/Article/%CE%A4%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%84%CE%B7-%CE%AC%CF%80%CE%BF%CF%88%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-Xbox-One/16723.html?cpage=1&page=1#commentlast
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Gohan » 30 Μάιος 2013, 20:37

Ειναι τουβλο το ατιμο! Οι χαραμαδες στο πισω μερος του κινεκτ με ανησυχησαν σχετικα με την υπαρξη ανεμιστηρων και εκει... Καλη η σωστη ψυξη αλλα να μην μας παιρνει και τα μυαλα!
Άβαταρ μέλους
Gohan
 
Δημοσιευσεις : 105

Δημοσίευσηαπό Spahar » 30 Μάιος 2013, 20:47

Gohan έγραψε:Ειναι τουβλο το ατιμο! Οι χαραμαδες στο πισω μερος του κινεκτ με ανησυχησαν σχετικα με την υπαρξη ανεμιστηρων και εκει... Καλη η σωστη ψυξη αλλα να μην μας παιρνει και τα μυαλα!


Τα πρώτα X360 (σαν και αυτό που έχω) έκαναν σαν κομπρεσέρ. Ελπίζω να μην συνεχίσει αυτή την παράδοση το Χ1.
Άβαταρ μέλους
Spahar
 
Δημοσιευσεις : 419

Δημοσίευσηαπό Shepard » 31 Μάιος 2013, 07:15

Ειπανε οτι ειναι αθορυβο... αλλα αν δεν ανοιξει να δουλεψει 3-4 ωρες συνεχομενα, δεν θα ξερουμε :D
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

H ομάδα του Xbox One συζητά για το σχεδιασμό του

Δημοσίευσηαπό Shepard » 31 Μάιος 2013, 12:49

H Microsoft δημοσίευσε ένα blog post όπου η ομάδα του Xbox One συζητάει για την ολιστική προσέγγιση που ακολούθησε για το σχεδιασμό της νέας κονσόλας. Σύμφωνα με το post και το συνοδευτικό video, η κονσόλα σχεδιάστηκε έτσι ώστε να δένει αισθητικά με το σαλόνι και να είναι ένα προϊόν το οποίο μπορεί να προσφέρει όλες τις μορφές διασκέδασης. Επιλέχτηκε επίσης το πιο μαύρο χρώμα που ήταν δυνατό ώστε να είναι καλαίσθητη και να αναδεικνύονται καλύτερα τα έγχρωμα πλήκτρα της. "Τα πάντα παίζουν το δικό τους διαφορετικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο θέλει κάποιος να προβάλει καλύτερα ένα νέο προϊόν και εμείς αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε την ολιστική προσέγγιση. Όταν σχεδιάζεις κάτι για το Xbox One, πρέπει να λαμβάνεις υπόψιν τα πάντα, από το πως φαίνεται το hardware και το περιβάλλον εργασίας μέχρι τον τρόπο που το κουτί και η φίρμα θα ικανοποιήσουν την αισθητική όλων των αγοραστών", δήλωσε ο creative director Ramiro Torresand.

Εικόνα

Από την άλλη, ο βετεράνος πλέον σχεδιαστής Carl Ledbetter ο οποίος είχε επίσης την ευθύνη για το βιομηχανικό σχεδιασμό του Xbox 360 και του Kinect, δήλωσε ότι "η ομάδα ανάπτυξης είναι υπερήφανη για αυτό το οποίο κατάφερε να δημιουργήσει και έχει δοθεί έμφαση σε κάθε λεπτομέρεια, ώστε να ικανοποιηθούν όλοι οι πελάτες μας. Ήταν πολύ σημαντικό το γεγονός ότι ήμασταν σε συνεχή συνεννόηση με την ομάδα ανάπτυξης κάτι το οποίο μας επέτρεψε την ταχεία προτυποποίηση του προϊόντος". Στον παρακάτω player μπορείτε να δείτε και να ακούσετε σχετικά με τη σχεδιάση του Xbox One:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860


ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9