Μία ανάλυση των specs από το Digital Foundry:
http://www.eurogamer.net/articles/df-hardware-spec-analysis-playstation-4
@MARTIN ότι έλειπε ο wow factor έλειπε, για αυτό και εγώ σαν event το χαρακτήρισα μέτριο προς καλό, είχε όμως μπόλικο υλικό για διάφορους τομείς. Τώρα για το party chat δεν παίζει να υπάρξει θέμα, αφού αν δεν κάνω λάθος μέχρι και το Vita έχει πλέον. Στο PS3 έφταιγε η πολύ λίγη RAM, τώρα δεν υπάρχει τέτοιο θέμα. Όσο για το ότι βιάστηκε θα διαφωνήσω, αν όντως η κονσόλα κυκλοφορήσει τα Χριστούγεννα. Είναι και marketing τακτικές έτσι, ήθελε να ανακοινώσει PS4 πριν την MS και σε μια χλιαρή περίοδο για το Wii U, καλύτερο timing δεν θα μπορούσε να βρει. Απλά θέλουν μάλλον (τουλάχιστον ας ελπίσουμε ότι αυτός είναι ο λόγος) να κρατήσουν πράγματα και για την Ε3, για να μπορέσει να δημιουργήσει ντόρο και εκεί.
- Τώρα είναι 10 Ιούλ 2025, 18:51 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
News: PlayStation 4
V.for.Veteran έγραψε:@gamelover για εξηστε μου λιγο γιατι κατι εχει μια διαφορα το GDDRR σχεση με την DDR αλλα δεν εχω καταλαβει ακομα....
Πολύ απλά φίλε μου δεν υπάρχει αυτή η αρχιτεκτονική (GDDR5 - Graphics Double Data Rate series five) ακόμα, σε RAM -για να στο θέσω όσο πιο απλά γίνεται- τη συναντάμε συνήθως στις κάρτες γραφικών...
ωποτε σημαινει οτι ειναι καινουργια αρχιτεκτονικη κατι που προφανως δινει στην κονσολα τη δυνατοτητα να υπαρχει για πολλα χρονια.....και απο τι εχω καταλαβει ειναι μια καλη "πατεντα" που διευκολυνει τους developers για να μπορουν να φτανουν τα παιχνιδια στα ακρα......
-
gamelover - Δημοσιευσεις : 287
gamelover έγραψε:ωποτε σημαινει οτι ειναι καινουργια αρχιτεκτονικη κατι που προφανως δινει στην κονσολα τη δυνατοτητα να υπαρχει για πολλα χρονια.....και απο τι εχω καταλαβει ειναι μια καλη "πατεντα" που διευκολυνει τους developers για να μπορουν να φτανουν τα παιχνιδια στα ακρα......
Καινούργια δεν είναι, χρησιμοποιείται αρκετά χρόνια στις κάρτες γραφικών και είναι φτιαγμένες με διαφορετικό τρόπο εξαιτίας του διαφορετικού τρόπου λειτουργίας των GPU. Αν θες διάβασε το link που έδωσα πιο πάνω λέει κάποια σχετικά και επισημαίνει ότι 8GB αυτού του είδους είναι όντως έκπληξη, γιατί κατασκευαστικά είναι πολύ GDDR5 Ram για ένα σύστημα (φυσικά στις κάρτες γραφικών δεν χρειάζεται ακόμα τόση, στο PS3 είναι unified και θα χρησιμοποιηθεί και για άλλες λειτουργίες):
The GDDR5 memory modules - the same used in PC graphics cards - are only available in certain configurations, with the densest option available offering 512MB per module. The startling reality is that unless Sony has somehow got access to a larger chip that isn't yet in mass production and that nobody knows about, it has crammed 16 memory modules onto its PS4 motherboard. To illustrate the extent of the achievement, Nvidia's $1000 graphics card - the GeForce Titan - offers "just" 6GB of onboard GDDR5
-
Spahar - Δημοσιευσεις : 419
korko έγραψε:ρε παιδιά μια ερώτηση στα γρήγορα.τα παιχνίδια του ps3 θα τα παίζει ή όχι?ξέρει κανείς άμα υπάρχει κάποια ανακοίνωση?
Βάζοντας ένα blu-ray του PS3 στο PS4 δεν θα μπορείς να παίξεις. Ακούστηκε ότι θέλουν να δώσουν την δυνατότητα να μπορείς να παίξεις παλιότερα παιχνίδια (και PS3 δηλαδή) μέσω cloud gaming, για το οποίο όμως δεν έχει ειπωθεί τίποτα για το πότε θα γίνει (σίγουρα όχι στο launch), τιμολόγηση κτλ.
-
Spahar - Δημοσιευσεις : 419
Spahar έγραψε:korko έγραψε:ρε παιδιά μια ερώτηση στα γρήγορα.τα παιχνίδια του ps3 θα τα παίζει ή όχι?ξέρει κανείς άμα υπάρχει κάποια ανακοίνωση?
Βάζοντας ένα blu-ray του PS3 στο PS4 δεν θα μπορείς να παίξεις. Ακούστηκε ότι θέλουν να δώσουν την δυνατότητα να μπορείς να παίξεις παλιότερα παιχνίδια (και PS3 δηλαδή) μέσω cloud gaming, για το οποίο όμως δεν έχει ειπωθεί τίποτα για το πότε θα γίνει (σίγουρα όχι στο launch), τιμολόγηση κτλ.
thanks...λάθος νομίζω πάντως σαν επιλογή...
-
korko - Δημοσιευσεις : 677
Λογικά δεν μπορεί να υπάρξει BC επειδή αλλάξανε τον επεξεργαστή cell με άλλον.korko έγραψε:Spahar έγραψε:korko έγραψε:ρε παιδιά μια ερώτηση στα γρήγορα.τα παιχνίδια του ps3 θα τα παίζει ή όχι?ξέρει κανείς άμα υπάρχει κάποια ανακοίνωση?
Βάζοντας ένα blu-ray του PS3 στο PS4 δεν θα μπορείς να παίξεις. Ακούστηκε ότι θέλουν να δώσουν την δυνατότητα να μπορείς να παίξεις παλιότερα παιχνίδια (και PS3 δηλαδή) μέσω cloud gaming, για το οποίο όμως δεν έχει ειπωθεί τίποτα για το πότε θα γίνει (σίγουρα όχι στο launch), τιμολόγηση κτλ.
thanks...λάθος νομίζω πάντως σαν επιλογή...
Spoiler: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
-
xGodKilleRx - Δημοσιευσεις : 278
Spahar έγραψε:gamelover έγραψε:ωποτε σημαινει οτι ειναι καινουργια αρχιτεκτονικη κατι που προφανως δινει στην κονσολα τη δυνατοτητα να υπαρχει για πολλα χρονια.....και απο τι εχω καταλαβει ειναι μια καλη "πατεντα" που διευκολυνει τους developers για να μπορουν να φτανουν τα παιχνιδια στα ακρα......
Καινούργια δεν είναι, χρησιμοποιείται αρκετά χρόνια στις κάρτες γραφικών και είναι φτιαγμένες με διαφορετικό τρόπο εξαιτίας του διαφορετικού τρόπου λειτουργίας των GPU. Αν θες διάβασε το link που έδωσα πιο πάνω λέει κάποια σχετικά και επισημαίνει ότι 8GB αυτού του είδους είναι όντως έκπληξη, γιατί κατασκευαστικά είναι πολύ GDDR5 Ram για ένα σύστημα (φυσικά στις κάρτες γραφικών δεν χρειάζεται ακόμα τόση, στο PS3 είναι unified και θα χρησιμοποιηθεί και για άλλες λειτουργίες):The GDDR5 memory modules - the same used in PC graphics cards - are only available in certain configurations, with the densest option available offering 512MB per module. The startling reality is that unless Sony has somehow got access to a larger chip that isn't yet in mass production and that nobody knows about, it has crammed 16 memory modules onto its PS4 motherboard. To illustrate the extent of the achievement, Nvidia's $1000 graphics card - the GeForce Titan - offers "just" 6GB of onboard GDDR5
με μια ματια που εριξα τα λες καλα spahar....οντως δεν εχει ξαναχεησιμοποιηθει τοση πολλη μνημνη και απο οτι αντιλαμβανομαι αυτο θα το κανει πιο δυνατο απεναντι στον κυριο ανταγωνιστη της...τη microsoft.... φαντασου 6 bg ειχε μια καρτα των 1000 δολλαριων και αυτη εβαλαν 8gb....νομιζω οτι αυτο ειναι μια θετικη προκληση κυριως για τους ιδιους ετσι οπως το αντιλμβανομαι εγω τουλαχιστον κυριως μεσα απο το θεμα του κοστους...
-
gamelover - Δημοσιευσεις : 287
Με λίγα λόγια όσον αφορά τις μνήμες μπορούμε να πούμε πως είναι κάτι το εξαιρετικό, μπορεί σαν αρχιτεκτονική να μην είναι καινούργια (GDDR5), αλλά σίγουρα είναι κάτι καινούργιο όσον αφορά μνήμες RAM δεν υπάρχει τέτοιο DIM (μέχρι DDR3) ακόμα... επομένως εντυπωσιαστείτε ΑΦΟΒΑ!
Ανυπομονώ να μάθω και τα υπόλοιπα specs...


-
V.for.Veteran - Δημοσιευσεις : 155
Sony ‘load time’ patent points to PS4 anti-piracy measures – rumour
PS4 could have anti-piracy measures after all, according to an unearthed patent from Sony. Although the filing was first submitted in August 2011, it has now gone live, and suggests that PS4 could measure a game’s load time to determine whether or not the game has been acquired illegally.
Darkzero reports that the patented tech would compare the load time of a certified, legal game against that of a pirated version.
Here’s the filing’s key excerpt:
A system and method for detecting piracy of a software product that is distributed on a particular media type is described. Embodiments of the invention track a title load time of a software product that is distributed on a particular media type, and compare it against a benchmark load time for that media type. This comparison is used to detect if the title may have been illegally transferred or pirated to another, unauthorized media type.
The patent also comes with a flow chart that explains every step of the process:

It certainly sounds better than rumoured PS4 NFC tech that was rumoured to combat both piracy and preowned games by locking discs to a single console. Luckily SCEE president Shuhei Yoshida has since stated that PS4 will not block used games.
PS4 could have anti-piracy measures after all, according to an unearthed patent from Sony. Although the filing was first submitted in August 2011, it has now gone live, and suggests that PS4 could measure a game’s load time to determine whether or not the game has been acquired illegally.
Darkzero reports that the patented tech would compare the load time of a certified, legal game against that of a pirated version.
Here’s the filing’s key excerpt:
A system and method for detecting piracy of a software product that is distributed on a particular media type is described. Embodiments of the invention track a title load time of a software product that is distributed on a particular media type, and compare it against a benchmark load time for that media type. This comparison is used to detect if the title may have been illegally transferred or pirated to another, unauthorized media type.
The patent also comes with a flow chart that explains every step of the process:

It certainly sounds better than rumoured PS4 NFC tech that was rumoured to combat both piracy and preowned games by locking discs to a single console. Luckily SCEE president Shuhei Yoshida has since stated that PS4 will not block used games.

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Bing [Bot] και 1 επισκέπτης