Killzone: Shadow Fall - Let's Play PS4 LIVE - Eurogamer
Killzone Shadow Fall - Multiplayer Montage
- Τώρα είναι 09 Ιούλ 2025, 14:26 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Killzone: Shadow Fall
28 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Killzone dev hires Fallout writer
John Gonzalez now working at Guerrilla Games in Amsterdam.
Killzone developer Guerrilla Games has hired John Gonzalez, best known for his work on 2010 role-playing game Fallout: New Vegas, for which he served as the lead writer.
Gonzalez will work out of Guerrilla Games' offices in Amsterdam as the company's lead writer. Guerrilla Games recently shipped PlayStation 4 game Killzone: Shadow Fall and is currently working on an all-new franchise described as "completely different" than the Killzone series.
Gonzalez's updated LinkedIn page (spotted by GamesIndustry International) confirms the move. He most recently worked at WB Games for 2.5 years on an unannounced project.
Before that, he worked at Obsidian Entertainment on the aforementioned Fallout: New Vegas and prior to that, was lead narrative designer for Tom Clancy's EndWar at Ubisoft.
Διαθέσιμο το patch v1.05 για το Shadow Fall
Στη δημοσιότητα δόθηκε ένα νέο patch (v1.05) για το Killzone Shadow Fall, το οποίο περιλαμβάνει αρκετές διορθώσεις, αλλά και την υποστήριξη για αριστερόχειρες παίκτες στο μενού επιλογών του DualShock 4. Σε περίπτωση που η ενημερωμένη έκδοση δεν εγκατασταθεί αυτόματα από το σύστημα, η Guerrilla προτείνει στους παίκτες να προχωρήσουν σε επανεκκίνηση του PlayStation 4 προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία.

Τέλος, η ομάδα υποστήριξης του Killzone Shadow Fall τονίζει πως εργάζεται συνεχώς για την βελτίωση του παιχνιδιού. Μπορείτε να δείτε την πλήρη λίστα με τις διορθώσεις που προσφέρει το νέο patch εδώ. - http://community.killzone.com/t5/Killzone-Shadow-Fall-PS4/Killzone-Shadow-Fall-v1-05-Patch-Notes/td-p/1447897 -
http://www.enternity.gr/Article/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CE%BF-patch-v1.05-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-Shadow-Fall/20394.html
John Gonzalez now working at Guerrilla Games in Amsterdam.
Killzone developer Guerrilla Games has hired John Gonzalez, best known for his work on 2010 role-playing game Fallout: New Vegas, for which he served as the lead writer.
Gonzalez will work out of Guerrilla Games' offices in Amsterdam as the company's lead writer. Guerrilla Games recently shipped PlayStation 4 game Killzone: Shadow Fall and is currently working on an all-new franchise described as "completely different" than the Killzone series.
Gonzalez's updated LinkedIn page (spotted by GamesIndustry International) confirms the move. He most recently worked at WB Games for 2.5 years on an unannounced project.
Before that, he worked at Obsidian Entertainment on the aforementioned Fallout: New Vegas and prior to that, was lead narrative designer for Tom Clancy's EndWar at Ubisoft.
Διαθέσιμο το patch v1.05 για το Shadow Fall
Στη δημοσιότητα δόθηκε ένα νέο patch (v1.05) για το Killzone Shadow Fall, το οποίο περιλαμβάνει αρκετές διορθώσεις, αλλά και την υποστήριξη για αριστερόχειρες παίκτες στο μενού επιλογών του DualShock 4. Σε περίπτωση που η ενημερωμένη έκδοση δεν εγκατασταθεί αυτόματα από το σύστημα, η Guerrilla προτείνει στους παίκτες να προχωρήσουν σε επανεκκίνηση του PlayStation 4 προκειμένου να ξεκινήσει η διαδικασία.

Τέλος, η ομάδα υποστήριξης του Killzone Shadow Fall τονίζει πως εργάζεται συνεχώς για την βελτίωση του παιχνιδιού. Μπορείτε να δείτε την πλήρη λίστα με τις διορθώσεις που προσφέρει το νέο patch εδώ. - http://community.killzone.com/t5/Killzone-Shadow-Fall-PS4/Killzone-Shadow-Fall-v1-05-Patch-Notes/td-p/1447897 -
http://www.enternity.gr/Article/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B9%CE%BC%CE%BF-%CF%84%CE%BF-patch-v1.05-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-Shadow-Fall/20394.html

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Για οσους το εχουν το παιχνιδι,πως σας φαινεται το multiplayer?Εχει να προσφερει κατι νεο,ειναι διασκεδαστικο?
-
greenkiller.13 - Δημοσιευσεις : 746
Πολύ διαφορετικό απο τα προηγούμενα killzone , εχει ξεφύγει απο το COD στυλ . Πολυ ατμοσφαιρικό, θυμίζει blade runner η ατμόσφαιρα του (και η μουσική) . Πάντως η αποστολή στο δάσος που εντυπωσίασε πολυ κόσμο και θυμίζει halo δεν ειναι ενδεικτική , το παιχνίδι ειναι τελείως "corridor-based" και σε σημεία θυμίζει ακομα και horror fps , χωρις να έχεις τέρατα για αντιπάλους . Το τελευταίο επίπεδο , αν και εντυπωσιακό οπτικά, ειναι φοβερά εκνευριστικο .
- Fulcizombie
- Δημοσιευσεις : 18
Μόλις τερμάτισα το Shadow Fall και δεν περίμενα ότι θα ήταν τόσο καλό. Έχει γίνει πολύ σοβαρή δουλειά σε όλους τους τομείς και δύσκολα πιστεύεις ότι υπάρχουν μόνο 2 χρόνια ανάπτυξης από πίσω. Το μόνο άδικο είναι ότι αυτό το παιχνίδι ήταν launch τίτλος και πιθανώς να έχει αγνοηθεί λόγω του όλου αρχικού πανικού. Νομίζω έπρεπε να το φυλάξουν για μια πιο ήρεμη ημερομηνία, όπως για τον Φεβρουάριο ή τον Απρίλιο, γιατί είναι πραγματικά next-gen τίτλος μεγάλης σημασίας. Σε πολλά σημεία τα sci-fi σκηνικά, σε επίπεδο ατμόσφαιρας και φαντασίας ήταν αντάξια του Halo 4, κάτι που δεν το περίμενα.
Επίσης ήταν το πιο «ώριμο» Killzone. Το πρώτο ήταν γραμμικό και ντροπιαστικό. Το δεύτερο Killzone (στην 1 ώρα που το έπαιξα και το έκλεισα υποσχόμενος ότι κάποια στιγμή θα το ξαναπαίξω -αυτό πριν 3-4 χρόνια) μου φάνηκε ως ένα άχρωμο “warehouse shooter”, χωρίς κάτι το ιδιαίτερο. Το 3 δεν το έπαιξα ποτέ, αλλά μάλλον κάτι παρόμοιο είναι. Το Shadow Fall ήταν όμως πραγματικά ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι. Δεν υπάρχει πια αυτό το σπαστικό βάρος σε ό,τι και αν κάνεις, σαν να έχεις μόνιμο lag. Το παιχνίδι είναι πραγματικά πολύχρωμο, αλλά με ρεαλιστικό τρόπο.
Τα τοπία είναι αρκετά ανοικτά και πολλές φορές μπορείς να ολοκληρώσεις με όποια σειρά θες κάποια objectives, θυμίζοντας το πρώτο Halo. Υπάρχει επίσης το στοιχείο του «κάθετου σχεδιασμού» (με το botάκι που σε αφήνει να κάνεις σχεδόν παντού rappel) κάτι που ανοίγει ακόμη περισσότερο τις αρένες και γενικότερα σου δίνει ελευθερία στην κίνηση. Μου άρεσε επίσης που υπήρχαν σημεία χωρίς μάχες -απλώς εξερεύνηση, με ατμοσφαιρική μουσική και τεράστια draw distances. Αυτά τα σημεία είναι και τα πιο ατμοσφαιρικά και οι σχεδιαστές δείχνουν οτι μπορούν να κάνουν και άλλα πράγματα πέρα από τους πυροβολισμούς -γι αυτό το Shadow Fall είναι το πιο «ώριμο» Killzone.
Τα γραφικά αυτά δεν τα έχω δει σε PC. Υπήρχαν πλάνα που απλώς καθόμουν και κοιτούσα. Ζουμάρεις στα textures με διόπτρα και βλέπεις απίστευτες λεπτομέρειες. Κάθε αντικείμενο έχει ambient occlusion και φαίνεται να χρησιμοποιείται και κάποιου είδους anti-aliasing (ψάχνεις jaggies και δεν βρίσκεις). Το tearing της προηγούμενης γενιάς έχει εξαφανισθεί, κάτι που γενικά με ενοχλούσε πάρα πολύ στις προηγούμενες κονσόλες. Το frame rate το άφησα «ξεκλείδωτο», γιατί κάποιες φορές αγγίζει κάτι 50ρια, που φαίνονται πολύ ωραία στο μάτι.
Γενικά παρατηρώ ότι υπάρχει μια μεγάλη βελτίωση στα αποκλειστικά franchises της Sony. Το Killzone Shadow Fall δεν έχει νούμερο στον τίτλο και είναι καλύτερο από τα προηγούμενα και το ίδιο φαίνεται ισχύει και με το Infamous Second Son. Το shadow fall ήταν επίσης το πρώτο «κανονικό» παιχνίδι που έπαιξα στο PS4 (πέρα από κάτι free-to-play που είχα κατεβάσει) και πραγματικά είδα αυτά που ήθελα να δω από έναν next-gen τίτλο.
Πήρα ορισμένες pics από το PS4 (πατήστε πάνω να τις δείτε σε full 1080p). Αντιγράφονται εύκολα τελικά σε USB και δεν χρειάζεται να συνδέω το PS4 στο PC.
Περισσότερες pics εδώ: http://s30.photobucket.com/user/gokkudbz/library/Killzone%20Shadow%20Fall
Tessellation σε κονσόλα?

Ορισμένα εντυπωσιακά sci-fi σκηνικά


...και post-apocalyptic


Πολύ εντυπωσιακά σύννεφα


Πραγματικά είναι next-gen αυτή η εικόνα

Από κλειστούς χώρους

Περισσότερες pics εδώ: http://s30.photobucket.com/user/gokkudbz/library/Killzone%20Shadow%20Fall
Επίσης ήταν το πιο «ώριμο» Killzone. Το πρώτο ήταν γραμμικό και ντροπιαστικό. Το δεύτερο Killzone (στην 1 ώρα που το έπαιξα και το έκλεισα υποσχόμενος ότι κάποια στιγμή θα το ξαναπαίξω -αυτό πριν 3-4 χρόνια) μου φάνηκε ως ένα άχρωμο “warehouse shooter”, χωρίς κάτι το ιδιαίτερο. Το 3 δεν το έπαιξα ποτέ, αλλά μάλλον κάτι παρόμοιο είναι. Το Shadow Fall ήταν όμως πραγματικά ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι. Δεν υπάρχει πια αυτό το σπαστικό βάρος σε ό,τι και αν κάνεις, σαν να έχεις μόνιμο lag. Το παιχνίδι είναι πραγματικά πολύχρωμο, αλλά με ρεαλιστικό τρόπο.
Τα τοπία είναι αρκετά ανοικτά και πολλές φορές μπορείς να ολοκληρώσεις με όποια σειρά θες κάποια objectives, θυμίζοντας το πρώτο Halo. Υπάρχει επίσης το στοιχείο του «κάθετου σχεδιασμού» (με το botάκι που σε αφήνει να κάνεις σχεδόν παντού rappel) κάτι που ανοίγει ακόμη περισσότερο τις αρένες και γενικότερα σου δίνει ελευθερία στην κίνηση. Μου άρεσε επίσης που υπήρχαν σημεία χωρίς μάχες -απλώς εξερεύνηση, με ατμοσφαιρική μουσική και τεράστια draw distances. Αυτά τα σημεία είναι και τα πιο ατμοσφαιρικά και οι σχεδιαστές δείχνουν οτι μπορούν να κάνουν και άλλα πράγματα πέρα από τους πυροβολισμούς -γι αυτό το Shadow Fall είναι το πιο «ώριμο» Killzone.
Τα γραφικά αυτά δεν τα έχω δει σε PC. Υπήρχαν πλάνα που απλώς καθόμουν και κοιτούσα. Ζουμάρεις στα textures με διόπτρα και βλέπεις απίστευτες λεπτομέρειες. Κάθε αντικείμενο έχει ambient occlusion και φαίνεται να χρησιμοποιείται και κάποιου είδους anti-aliasing (ψάχνεις jaggies και δεν βρίσκεις). Το tearing της προηγούμενης γενιάς έχει εξαφανισθεί, κάτι που γενικά με ενοχλούσε πάρα πολύ στις προηγούμενες κονσόλες. Το frame rate το άφησα «ξεκλείδωτο», γιατί κάποιες φορές αγγίζει κάτι 50ρια, που φαίνονται πολύ ωραία στο μάτι.
Γενικά παρατηρώ ότι υπάρχει μια μεγάλη βελτίωση στα αποκλειστικά franchises της Sony. Το Killzone Shadow Fall δεν έχει νούμερο στον τίτλο και είναι καλύτερο από τα προηγούμενα και το ίδιο φαίνεται ισχύει και με το Infamous Second Son. Το shadow fall ήταν επίσης το πρώτο «κανονικό» παιχνίδι που έπαιξα στο PS4 (πέρα από κάτι free-to-play που είχα κατεβάσει) και πραγματικά είδα αυτά που ήθελα να δω από έναν next-gen τίτλο.
Πήρα ορισμένες pics από το PS4 (πατήστε πάνω να τις δείτε σε full 1080p). Αντιγράφονται εύκολα τελικά σε USB και δεν χρειάζεται να συνδέω το PS4 στο PC.
Περισσότερες pics εδώ: http://s30.photobucket.com/user/gokkudbz/library/Killzone%20Shadow%20Fall
Tessellation σε κονσόλα?

Ορισμένα εντυπωσιακά sci-fi σκηνικά


...και post-apocalyptic


Πολύ εντυπωσιακά σύννεφα


Πραγματικά είναι next-gen αυτή η εικόνα

Από κλειστούς χώρους

Περισσότερες pics εδώ: http://s30.photobucket.com/user/gokkudbz/library/Killzone%20Shadow%20Fall
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Πριν λιγες μερες αγορασα το ps4 μαζι με infamous και το killzone shadow fall . Πιστευω καταρχας οτι εκανα εξαιρετικη επιλογη εναντι του Xbon One . Τωρα , τo παιχνιδι εχει απιστευτα γραφικα και το single player ειναι πολυ καλο . Εχει αρκετες διαφορες με τα προηγουμενα , κατι το οποιο μου αρεσε σε αρκετα σημεια αλλα σε καποια αλλα οχι . Απο θεμα οπλων σχετικα διαφορετικα αλλα και παλι υπαρχουν λιγο τροποποιημενες παλιες αξιες !! Προσωπικα το multiplayer με απογοητευσαι πληρως . Σαν να μην εχει σχεδον καμια σχεση με τα παλια killzone . Ο τροπος που τρεχει ο παιχτης κλπ ειναι για μενα λαθος αλλαγες . Ωραιες πιστες , ωραιο περιβαλλον αλλα δεν εχει καμια σχεση με το killzone 3 που ηταν κορυφη !!! Δεν ξερω αλλα πιστευω τα 60 fps στο multiplayer δεν μου αρεσει και πολυ ...
- mariodm22
- Δημοσιευσεις : 753
28 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης