- Τώρα είναι 14 Ιούλ 2025, 02:07 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
majorfox έγραψε:Σοκ...
Σοκ και Δέος Majorfox! Τι έχει κάνει ο άνθρωπος?! Έχει καταφέρει να παντρέψει ένα Ανοιχτού Κόσμου περιβάλλον με τόσο κινηματογραφική ποιότητα / πιστότητα. Το επίπεδο στα Sandbox ανεβαίνει ένα σκαλί στο MGS5!



-
Havok-Alex - Δημοσιευσεις : 509
Οι παίκτες καθορίζουν το gameplay του MGS 5
Σε συνέντευξή του κατά τη διάρκεια της Ε3 ο Hideo Kojima δήλωσε ότι η εταιρία του ήθελε να δημιουργήσει ένα παιχνίδι όπου οι παίκτες θα αποφασίζουν για τον τρόπο με τον οποίο θα κινηθούν σε αυτό. «Το εάν θα ακολουθήσουν stealth tactics ή εάν τα όπλα δεν θα σιγήσουν ποτέ είναι κάτι το οποίο εναπόκειται στους παίκτες. Αυτοί θα αποφασίσουν για το πως θέλουν να παίξουν το MGS5. Επίσης σε αντίθεση με άλλα παιχνίδια της σειράς το MGS5 θα είναι ένα open world game».

«Φανταστείτε το Phantom Pain ως το κυρίως παιχνίδι και το Ground Zeros ως ένα πρόλογο. Θέλουμε να βάλουμε τους παίκτες σιγά σιγά στο νόημα του παιχνιδιού. To Ground Zeroes μπορούμε να πούμε ότι είναι γραμμικό, ο καιρός δεν αλλάζει και είναι πάντοτε νύχτα. Αντιθέτως στο Phantom Pain, o κόσμος του παιχνιδιού θα είναι τεράστιος και οι παίκτες εύκολα θα μπορεί να χαθούν μέσα σε αυτόν. Επίσης θα υπάρχουν εναλλαγές σε πραγματικό χρόνο μεταξύ ημερας και νύχτας», συμπλήρωσε. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού δεν έχει καθοριστεί ακόμα ενώ για την ώρα η ομάδα ανάπτυξης δουλεύει πάνω στο multiplayer κομμάτι του τίτλου. Να θυμίσουμε ότι το MGS5 θα κυκλοφορήσει για PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One.
http://www.enternity.gr/Article/%CE%9F%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%BF-gameplay-%CF%84%CE%BF%CF%85-MGS-5/17106.html

«Φανταστείτε το Phantom Pain ως το κυρίως παιχνίδι και το Ground Zeros ως ένα πρόλογο. Θέλουμε να βάλουμε τους παίκτες σιγά σιγά στο νόημα του παιχνιδιού. To Ground Zeroes μπορούμε να πούμε ότι είναι γραμμικό, ο καιρός δεν αλλάζει και είναι πάντοτε νύχτα. Αντιθέτως στο Phantom Pain, o κόσμος του παιχνιδιού θα είναι τεράστιος και οι παίκτες εύκολα θα μπορεί να χαθούν μέσα σε αυτόν. Επίσης θα υπάρχουν εναλλαγές σε πραγματικό χρόνο μεταξύ ημερας και νύχτας», συμπλήρωσε. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού δεν έχει καθοριστεί ακόμα ενώ για την ώρα η ομάδα ανάπτυξης δουλεύει πάνω στο multiplayer κομμάτι του τίτλου. Να θυμίσουμε ότι το MGS5 θα κυκλοφορήσει για PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One.
http://www.enternity.gr/Article/%CE%9F%CE%B9-%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%BA%CF%84%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%BF-gameplay-%CF%84%CE%BF%CF%85-MGS-5/17106.html

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
Γιατί υπάρχει πιθανότητα να δούμε τον Solid Snake στο mgs5 ?
mgs Data Base (original)
Αφρική 1995 : Ο νεος πράκτορας της Foxhound Solid Snake διεισδύει στο φρούριο Outer Heaven οπου κρύβεται μια τρομοκρατική ομάδα. Εκει δημιουργήθηκε και το πρωτο metal gear . ο Snake σώζει τον Greyfox και νικάει τον θρυλικό διοικητή Big Boss, ο οποιος κινούσε τα νήματα στο παρασκήνιο.
mgs Data Base (original)
Αφρική 1995 : Ο νεος πράκτορας της Foxhound Solid Snake διεισδύει στο φρούριο Outer Heaven οπου κρύβεται μια τρομοκρατική ομάδα. Εκει δημιουργήθηκε και το πρωτο metal gear . ο Snake σώζει τον Greyfox και νικάει τον θρυλικό διοικητή Big Boss, ο οποιος κινούσε τα νήματα στο παρασκήνιο.
Τελευταία επεξεργασία από majorfox και 13 Ιούλ 2013, 16:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
-
majorfox - Δημοσιευσεις : 600
Btw δείτε μια κι αυτό το video.Κάνει κάποιες υποθέσεις όσον αφορά το story του MGSV που αν μη τι άλλο είναι ενδιαφέρουσες
.
Πάντως να αναφέρω και πάλι είναι εικάσιες απλά, δεν είναι insider info or sοmething , αλλά και πάλι μπορεί να βγουν και αληθινές οπότε με δικιά σας ευθύνη το βλέπετε
@majorfox θέλω την γνώμη σου.Πόσο σε πείθει η συγκεκριμένη θεωρία
?
Εμένα σε τεράστιο βαθμό πάντως xD

Πάντως να αναφέρω και πάλι είναι εικάσιες απλά, δεν είναι insider info or sοmething , αλλά και πάλι μπορεί να βγουν και αληθινές οπότε με δικιά σας ευθύνη το βλέπετε

Spoiler: ΕΜΦΑΝΙΣΗ
@majorfox θέλω την γνώμη σου.Πόσο σε πείθει η συγκεκριμένη θεωρία

Εμένα σε τεράστιο βαθμό πάντως xD
-
ichigo13 - Δημοσιευσεις : 123
χαχαχα ουτε με σφαίρες. o Kojima έγινε ξεκάθαρος σε αυτό και πάει με το timeline απο πίσω προς τα μπροστά με next gen διαθέσεις. Ξέρουμε στο περίπου τι θα δούμε αλλά πως θα το δούμε είναι το θέμα. Γι αυτό μας έφησε με ανοιχτό το στόμα στο νεο τρειλερ ,οχι για τα γραφικά που λογικά ειναι καλύτερα με τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά για τον τρόπο που δένει το παρελθόν με το μέλλον στη σειρά.
https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/sta ... 7168686080
https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/sta ... 7168686080
-
majorfox - Δημοσιευσεις : 600
majorfox έγραψε:χαχαχα ουτε με σφαίρες. o Kojima έγινε ξεκάθαρος σε αυτό και πάει με το timeline απο πίσω προς τα μπροστά με next gen διαθέσεις. Ξέρουμε στο περίπου τι θα δούμε αλλά πως θα το δούμε είναι το θέμα. Γι αυτό μας έφησε με ανοιχτό το στόμα στο νέο τρειλερ ,οχι για τα γραφικά που λογικά ειναι καλύτερα με τις τεχνολογικές εξελίξεις αλλά για τον τρόπο που δένει το παρελθόν με το μέλλον στη σειρά.
https://twitter.com/HIDEO_KOJIMA_EN/sta ... 7168686080
E...για Liquid τουλάχιστον παίζει η θεωρία πάντως πιστεύω

Τα άλλα συζητήσιμα οκ xD.
Πάντως ο κύριος @Alucard, βρήκε κι αυτός πειστικές πολλές από τις θεωρίες του vid.
Το σίγουρο είναι ότι ανυπομονησία χτυπάει σύννεφο

-
ichigo13 - Δημοσιευσεις : 123
Μην κουράζετε το μυαλό σας με θεωρίες και συνωμοσίες.Το γιαπωνεζάκι που tweetαρει καθε τρεις και λίγο τι θα καταβροχθίσει στα επόμενα δευτερόλεπτα,ετοιμάζεται πυρετωδώς για να πηδήξει επιτέλους απο το κτίριο της gaming βιομηχανίας στον ουρανοξύστη της 7ης τέχνης με το μεγάλο καραβόπανο.Το GZ + PP δεν είναι μόνο άλλο ένα MGS,αλλά είναι και ένα project σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα απ'ότι είχαμε μέχρι τώρα συνηθίσει και υπάρχουν λόγοι πέραν των gaming πλαισίων γι'αυτό.Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος,αλλά μέχρι τώρα απο αυτά που έχουμε δει το MGS 4 που είχε τόσο μεγάλο γκελ πριν 5 χρόνια μοιάζει να ωχριά μπροστά σε αυτό που έρχεται.
Ένα πράγμα μόνο με χαλάει μέχρι στιγμής.Ότι μέχρι να δω το gameplay ο Kojima είχε αναφέρει ότι θα υπάρχει κάποιο balance μεταξύ ρεαλιστικού και "supernatural" σε επίπεδο γεγονότων και χαρακτήρων.Τότε είχα πει ok,άλλωστε πάντα τα είχαμε αυτά στην σειρά.Όταν όμως είδα το gameplay και γενικότερα το art direction,σκέφτηκα ότι θα ήτανε πολύ καλύτερα αν το παιχνίδι γινότανε όσο πιο militaire,ωμό και straight στρατοκαυλίλα γίνεται,να πέφτεις κάτω και να φτύνεις χώμα και ξεραμένο αίμα.Να βρωμάει πυρίτιδα και ιδρώτα με φούμο.Να κινούμαστε σαν δραπέτες και να φτιάχνουμε μαχαίρια απο μπαμπού και φοινοικόκλαδα.Τουλάχιστον αυτό μου βγάζει φυσιογνωμικά ο Big Boss και ο Miller.Αλλά πουυυυυυυ....Εκεί φλωριά και πολύ ζάχαρη μη κάτσει στο λαιμό σε κάτι γατάκια.Το παιχνίδι είναι κανονικά για εγερτήριο στις 6:00 και να πηγαίνεις μέχρι την κονσόλα με έρπειν!
Ένα πράγμα μόνο με χαλάει μέχρι στιγμής.Ότι μέχρι να δω το gameplay ο Kojima είχε αναφέρει ότι θα υπάρχει κάποιο balance μεταξύ ρεαλιστικού και "supernatural" σε επίπεδο γεγονότων και χαρακτήρων.Τότε είχα πει ok,άλλωστε πάντα τα είχαμε αυτά στην σειρά.Όταν όμως είδα το gameplay και γενικότερα το art direction,σκέφτηκα ότι θα ήτανε πολύ καλύτερα αν το παιχνίδι γινότανε όσο πιο militaire,ωμό και straight στρατοκαυλίλα γίνεται,να πέφτεις κάτω και να φτύνεις χώμα και ξεραμένο αίμα.Να βρωμάει πυρίτιδα και ιδρώτα με φούμο.Να κινούμαστε σαν δραπέτες και να φτιάχνουμε μαχαίρια απο μπαμπού και φοινοικόκλαδα.Τουλάχιστον αυτό μου βγάζει φυσιογνωμικά ο Big Boss και ο Miller.Αλλά πουυυυυυυ....Εκεί φλωριά και πολύ ζάχαρη μη κάτσει στο λαιμό σε κάτι γατάκια.Το παιχνίδι είναι κανονικά για εγερτήριο στις 6:00 και να πηγαίνεις μέχρι την κονσόλα με έρπειν!
-
Naked Snake - Δημοσιευσεις : 94
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης