News: Wii U

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Δημοσίευσηαπό PetrifieD- » 23 Νοέμ 2012, 23:46

Ναι ωραίο unboxing. Κορυφαίο σημείο εκεί που λέει για κατσαβίδια ο Καρέτσος με ένα λιγούρικο ύφος και ο Παπαπαύλου τρομάζει. αχαχαχαχ! Το review φαντάζομαι θα βγεί καμιά βδομάδα μετά το launch έτσι;
Άβαταρ μέλους
PetrifieD-
 
Δημοσιευσεις : 1059

Δημοσίευσηαπό Shepard » 26 Νοέμ 2012, 18:23

Wii U, πρώτες εντυπώσεις
Όπως θα έχετε ήδη διαβάσει και δει, το Wii U βρίσκεται ήδη στα χέρια μας και έχουμε περάσει ήδη ένα τριήμερο μαζί του. Λόγω ενός ειδικού συμφωνητικού δεν μπορούμε να μεταφέρουμε ακόμη τις ακριβείς εντυπώσεις μας με την μορφή review, αλλά και να δημοσιεύσουμε κάποιες εντυπώσεις μας, καθώς η πλήρης παρουσίαση της κονσόλας θα πρέπει να γίνει μετά τη διάθεση του σχετικού ευρωπαϊκού update που αναμένεται αργά το βράδυ της Πέμπτης ή το πρωί της Παρασκευής. Οπότε, το ραντεβού με το τελικό μας review δίνεται για την άλλη Δευτέρα.

Εικόνα

Το Wii U έρχεται με τεχνικά χαρακτηριστικά που στην παρούσα φάση δεν μπορούν να μας πουν και πολλά, πέραν όσων θα έχουν απλά στα χέρια τους οι προγραμματιστές. Η μεγάλη αλλαγή έρχεται με το ειδικό χειριστήριο που έχει μορφή tablet και ονομάζεται Wii U GamePad. Το περιφερειακό έχει οθόνη διαγωνίου 6.2 ιντσών, αισθητήρα NFC και αρκετά ακόμη χαρακτηριστικά που μπορούν να συνεισφέρουν στην όλη εμπειρία, καθώς και να μεταφέρουν τη δράση εκτός της κεντρικής τηλεόρασης, στην οποία είναι συνδεδεμένο το σύστημα. Αυτό που αξίζει να σημειώσουμε είναι πως το σύστημα υποστηρίζει στην παρούσα φάση σύνδεση ενός Wii U GamePad, ενώ οι υπόλοιποι πέραν του βασικού παίκτη, συμμετέχουν με τα κλασικά Wii Remotes. Για αυτό το λόγο είναι απαραίτητη η Sensor Bar, η οποία για όποιον αγοράσει το φθηνότερο πακέτο θα πρέπει να αποκτηθεί ξεχωριστά (υπάρχει σχετικό πακέτο σε χαμηλή τιμή).

Εικόνα


Πέραν αυτών των δεδομένων, το Wii U συνεργάζεται και με το Wii U Pro Controller, ένα χειριστήριο που θυμίζει έντονα αυτό του Xbox 360 και θα έχουμε τη δυνατότητα να δούμε από κοντά μέσα στις επόμενες μέρες για να καταγράψουμε πόσο εύχρηστο και άνετο στη διαδικασία του gameplay είναι. Στο λειτουργικό της κονσόλας θα υπάρχουν υπηρεσίες για άμεση πρόσβαση σε multimedia υλικό (video streaming κατά κύριο λόγο, όπως τα YouTube και Netflix), ενώ από την πρώτη στιγμή το Wii U GamePad συνεργάζεται με τις περισσότερες τηλεοράσεις για να απαλλάξει τους καταναλωτές από την ανάγκη ταυτόχρονης χρήσης πολλών controllers.

Στην κατοχή μας είχαμε δύο games, τα Sonic & All-Stars Racing Transformed και Nintendo Land, με τους τίτλους και το σύστημα να μας προσφέρουν τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούμε είτε με το νέο χειριστήριο (Wii U GamePad), είτε με τα κλασικά Wii Remotes. Περισσότερα για τους εν λόγω τίτλους, μαζί με όλους όσοι μας έρθουν μέσα στην εβδομάδα που διανύουμε, θα μπορείτε να διαβάσετε στο Enternity μέσα στις επόμενες ημέρες, όταν και θα έχουμε καταγράψει τις απαραίτητες ώρες μαζί τους. Άλλωστε, με αυτά που έχουμε δει δεν μπορούμε να βγάλουμε και τα πρώτα συμπεράσματα για το πόσο ισχυρό είναι το σύστημα, αφού οι τίτλοι δεν μπορούν να αποτελέσουν βάση για όποια κριτική.

Εικόνα

Το Wii U GamePad έρχετια με ενσωματωμένη επαναφορτιζόμενη μπαταρία, με τη διαδικασία πλήρους φόρτισης να διαρκεί κάτι παραπάνω από 2.5 ώρες. Εδώ έρχεται να εμφανιστεί και ένα σημαντικό θέμα που ίσως θα χρειαστεί άμεση αντιμετώπιση, που δεν είναι άλλο από τη διάρκεια ζωής της, η οποία δεν ξεπερνάει τις 3 ώρες. Στο πακέτο αγοράς περιλαμβάνεται μόνο αντάπτορας για το ρεύμα και όχι καλώδιο USB, έτσι ώστε στη χειρότερη των περιπτώσεων να μπορεί ο παίκτης να λύσει το «πρόβλημα» σε κοντινή απόσταση από την κονσόλα.

Εικόνα

Αν μπορούσαμε να συνοψίσουμε σε πρώτη φάση τα θετικά και τα αρνητικά, θα λέγαμε ότι η πρώτη γνωριμία με το Wii U είναι θετική ως προς τη συμπεριφορά του στα παιχνίδια. Στο Nintendo Land, η συνεργασία με το σύστημα είναι ιδανική, ενώ στο Sonic & All-Stars Racing Transformed, ο χάρτης της πίστας μεταφέρεται στο χειριστήριο, αφήνοντας περισσότερο ωφέλιμο χώρο στην δράση. To ασύμετρο gaming είναι σαφώς ο στόχος της ιαπωνικής εταιρείας, ωστόσο στην παρούσα φάση δεν μπορούμε να πούμε κατά πόσο αυτό θα επιτευχθεί. Μένει να δούμε πόσο και πως και πόσο θα το τηρήσουν οι third parties (το πρόσφατο παράδειγμα με τις μετριότητες που έκαναν την εμφάνισή τους για το PSP, 3DS, DS, PS Vita, αλλά και για το Wii στην αρχική περίοδο κυκλοφορίας του είναι χαρακτηριστικό).

Εικόνα

Το Wii U είναι σίγουρα αυτό που περίμεναν οι φανατικοί υποστηρικτές της Nintendo για να μπουν κι αυτοί με τη σειρά τους στην HD εποχή του gaming. Τα γραφικά δείχνουν πεντακάθαρα, ενώ στο καθαρά core κομμάτι της gaming ταυτότητας της εταιρείας του Kyoto, η κονσόλα δείχνει πως θα δε αντιμετωπίσει ιδιαίτερο πρόβλημα. Αυτό που μένει να δούμε είναι το κατά πόσο θα πείσει: α) τους κατόχους PS3 και Xbox 360 να το αγοράσουν και β) όσους δεν έχουν ακόμη οικιακό σύστημα υψηλής ευκρίνειας να το προτιμήσουν έναντι των άλλων δύο. Περισσότερα την επόμενη εβδομάδα…
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό G3n3raL86 » 26 Νοέμ 2012, 19:01

Developers Have it Wrong: The Wii U is Powerful, It’s Just Next Generation Powerful

http://www.zeldainformer.com/news/comments/developers-have-it-wrong-the-wii-u-is-powerful-its-just-next-generation-pow

So, let me preface this by explaining that I feel the developers are completely misunderstanding the Wii U. As with any new generation of consoles, there are bound to be some kinks the developers don’t yet understand with the new hardware. Out the gate, lets tackle the main complaint. The “slow” CPU. You see, the clock speed of the CPU is slow. In fact, it’s intentionally slow. It’s true that the CPU of the Wii U is a Power-Based custom IBM processor. For those wondering, it’s not a Power 7 based. Essentially, it means it’s built upon the same technology as the Wii. That’s on purpose mind you.

The the CPU is more than just the Wii’s version times three. For starters, it uses a newer technology from IBM called 45nm SOI process. This is a massive improvement over the 90nm SOI process the Wii version had. Essentially, this makes the processor “overclock” at higher end speeds while reducing power consumption. Essentially, it makes the Wii U’s processor run even faster than it’s clock speeds with higher efficiency and lower power output. Of course, that’s only going to make the processor run just a bit better, so it still is fundamentally slow. However, the CPU uses a significant amount of eDRAM. What this allows the Wii U to do, essentially, is move more data at once compared to the Wii processor times three. You can store more data in the eDRAM and as such, move more at once as well. So, the processor is slower, but similar to the Power 7 tech, it moves more data at once at that slower rate than the standard processor at such rates.

Again though, the CPU is not Power 7 based, so it only increases the performance level by a certain amount. Certainly though, the performance increase does fundamentally make it have a higher efficiency than whats in the current gaming consoles. It just wont win any awards in the next generation. However, thanks in large part to the super beefy GPU (by console standards), the Wii U doesn’t need a beefy processor. The GPU is based on a Radeon HD 5670. As the console break down shows, thanks to even more eDRAM, the Wii U version of the Radeon HD 5670 that has been custom built is actually more powerful than the original PC version of the card. This is extremely vital, because the HD 5670 is in fact a GPGPU.

A GPGPU are quickly become standard in gaming rig PCs for a few reasons, but chief among them is the fact that GPGPU’s actually handle several functions that the CPU traditionally does, except it does them better. In layman’s terms, some of the most CPU (processor) heavy applications like Physics are actually handled by the Graphics Card (GPU). This means, in a Wii U, while the CPU can handle these tasks, the console is actually built around the notion that the GPU will tackle said tasks.

The downfall of the GPGPU is that if it’s not being used in the fashion it’s intended to, which means taking on heavy graphical processing and extreme mathematical equations to perform in the game (aka, if you’re not heavily using the GPU and it’s processing), it actually performs slower. So if you run the bare bones through it, throw everything else at the processor, it not only over strains a processor not meant to handle such functions, it actually causes the GPU to under-perform, and as such… create problems. This is chiefly why games like Mass Effect 3 are having issues, and why Batman Arkahm City Armored Edition are having massive frame rate issues.

In essence, it’s not that the Wii U is underpowered. Rather, it’s the the Wii U uses more advanced technology that actually takes away the stress normally associated with a CPU, and in turn lowers power consumption, heat level, and ultimately leads to producing some of the best graphical capabilities on the market. Essentially, with everything customly aimed towards gaming, the Wii U is like a middle of the road gaming PC. A middle of the row gaming rig absolutely destroys the PS3 and Xbox 360.

Now, this doesn’t mean everything is peachy. Unless the PS4 and the 720 are being silly, both should also feature GPGPU’s like the Wii U, and will both likely have better processors than the Wii U. So, the Wii U will be behind, but it’s unlikely the PS4 and 720 will feature GPU’s that are any beefier than the Wii U. In fact, since they may have better processors (or, should based on normal conventions), it’s conceivable the other consoles in turn have less powerful GPGPU’s since the processor can help maintain some of what is lost.

I know, it’s a lot of technical jargin, but armed with this information you can see that the Wii U is actually going to hold it’s own quite nicely. It just requires people, like the DICE dev, to fundamentally change the way in which they make games take advantage of the hardware. Similar issues arose with the PS3 and it’s CPU back in the day, and now the issue rises up with the Wii U and it’s GPU.

In the future, developers would be wise to truly take hold of the beefy GPGPU in the Wii U and push it as hard as they can. With all the extra eDRAM running around, and all the processing power the GPU has to handle such aspects like Physics, it’s no wonder current generation games are struggling. Current generation (or last generation for us Wii U owners) are extremely CPU based games. Heavily reliant on the CPU pushing through. In the next generation, this is going to change significantly. The Wii U is already there. It’s just going to take time for console developers to get into the mindset to take advantage of the GPGPU featured in the Wii U, just like what will happen in the other next generation consoles.

In layman’s terms: The Wii U is a sexy, misunderstood, true next generation gaming system that requires developers to change the way in which they program their games in order to get significantly better looking, and better performing, games than what are currently out there. Any concerns over a slow processor are completely negated by the fact the Graphics Card on the Wii U can actually handle some of the larger processes, like physics, usually reserved for the processor.

The Wii U is going to be just fine folks. While it wont be as powerful as the PS4 or 720, that beefy GPGPU is going to ensure the Wii U can stay up with the new systems that are coming. Naturally, the biggest reason to go against console convention and use a GPGPU like the Wii U does is costs. GPU’s are just a lot cheaper, and when you start to be able to toss the larger processes at them like Physics, it pretty much increases the efficiency of the entire console 10 fold. The Wii U is doing something that the PS3 and 360 can only dream of doing presently. Truly, they have to catch up, as do the developers, because the way the hardware processes games is changing, and the Wii U is perfectly set up for that shift.
Εικόνα
My Street Fighter 4 FanFiction Project: fav.me/d3k2f2f

PSN ID: G3n3raL986 - XBL, NNID, Steam, Skype: G3n3raL86
Άβαταρ μέλους
G3n3raL86
 
Δημοσιευσεις : 620

Δημοσίευσηαπό PetrifieD- » 26 Νοέμ 2012, 21:11

Ε όλο και κάτι θα βρούν οι αδικαιολόγητοι haters και θα θάψουν πάλι το Wii U. Πολύ ωραίο άρθρο και διαφωτιστικό ως προς την CPU την οποία αποκαλούν πολλοί πιο αργή η χειρότερη από την αντιστοιχη των ps3 και 360. Μπράβο ρε G3n3raL86 που το βρήκες και το πόσταρες.
Άβαταρ μέλους
PetrifieD-
 
Δημοσιευσεις : 1059

Δημοσίευσηαπό Shepard » 26 Νοέμ 2012, 22:22

Wii U: Nintendo shifts 400,000 consoles in U.S. launch week

Εικόνα

Speaking with CNET, Fils-Aime confirmed that across Wii U, Wii, 3DS and DS, Nintendo sold around 1.2 million consoles in America alone last week. Black Friday sales were cited as a key driver in sales, helping Wii U’s launch figures trump the original Wii, which sold 300,000 units during its first week on sale.

Although it only launched on November 18th in the States, Fils-Aime stated that “Wii U is essentially sold out of retail,” and that Nintendo is now working to replenish stock, adding, “Retailers are also doing their best to get the product to store shelves. But as soon as product hits retail, they’re selling out immediately.”

Although Wii U is currently selling faster than its predecessor, Fils-Aime couldn’t foresee a repeat of stock shortages that befell the original Wii, and explained, “Wii was a unique phenomenon. You couldn’t walk into a retailer and buy a Wii until spring of 2009.

“We’ve certainly learned many lessons from that and we are replenishing retailers more quickly this time around. We are looking to have as much product into retail as possible. It’s driven by consumer response.”

Για να δουμε τώρα και στην Ευρώπη πως θα πάει μέσα στο τριήμερο! ;)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό PetrifieD- » 27 Νοέμ 2012, 01:25

Oυ καλά. Θα δούμε μεγάλα νούμερα. Περισσότερο βόρεια Ευρώπη μάλλον. Η Αγγλία ίσως να είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα. Οι προπαραγγελίες είναι πάρα πολλές. Στην Ελλάδα νομίζω θα πάει σχετικά καλά. Έχουμε αρκετούς φαν εδώ.
Άβαταρ μέλους
PetrifieD-
 
Δημοσιευσεις : 1059

Δημοσίευσηαπό Shepard » 27 Νοέμ 2012, 07:42

PetrifieD- έγραψε:Oυ καλά. Θα δούμε μεγάλα νούμερα. Περισσότερο βόρεια Ευρώπη μάλλον. Η Αγγλία ίσως να είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα. Οι προπαραγγελίες είναι πάρα πολλές. Στην Ελλάδα νομίζω θα πάει σχετικά καλά. Έχουμε αρκετούς φαν εδώ.

Αν και κάποτε Sonoπληκτοι, αυτό αλλάζει! ;)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό PetrifieD- » 27 Νοέμ 2012, 15:44

Ε λογικό είναι. Ο κόσμος βαρέθηκε τα ίδια και τα ίδια. Ωραίο το ps3 όταν βγήκε δε λέω αλλά η μόνη καινοτομία που προσέφερε ήταν το move που ήταν ξεκάθαρα κλεμμένο από το Wii. Είχε προσπαθήσει να κάνει κάτι παρόμοιο με το eye toy στο ps2 δε λέω αλλά δε τα πολυκατάφερε. Ο κόσμος δεν θέλει πλέον να βλέπει τα ίδια πράγματα. Αν το καλοσκεφτείς το ps3 ήταν ένα πολύ πιο δυνατό ps2 με blue ray. Το χειρηστήριο έχει να αλλάξει από το ps1. Χρειάζεται καινοτομία πλέον αφού τα καλά γραφικά είναι δεδομένα και μπορεί να τα βρεί κάποιος και σε PC αφού τα περισσότερα παιχνίδια κυκλοφορούν και εκεί. Ο κόσμος είναι πλέον διατεθειμένος να θυσιάσει λίγο τα γραφικά στο βωμό της πρωτοτυπίας και του καινούριου και εκεί χτυπάει η nitendo και καλά κάνει. Φαίνονται αυτά στις επιτυχίες των ds, 3ds και Wii. Άσε που δεν μπορώ να ακούω από τώρα συγκρίσεις δύναμης συστήματος μεταξύ Wii U και ps4, 720. Καθίστε να βγούν πρώτα και μετά συγκρίνουμε. Πιο δυνατά και εγώ πιστεύω πως θα είναι. Το θέμα είναι αν θα είναι τόσο δυνατότερα ώστε να τραβήξουν τον καταναλωτή μόνο με την υπολογιστική τους ισχύ. Εκτώς και αν παρουσιάσουν κάτι πραγματικά πρωτότυπο.
Άβαταρ μέλους
PetrifieD-
 
Δημοσιευσεις : 1059

Δημοσίευσηαπό Shepard » 03 Δεκ 2012, 12:54

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό PetrifieD- » 03 Δεκ 2012, 23:30

Αυτό το wii u τελικά είναι του Καρέτσου; :)
Άβαταρ μέλους
PetrifieD-
 
Δημοσιευσεις : 1059

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9