Σε ποιο είδος; Σε όλα τα multi;
Δεν έχει κλασικό mode που να είναι σαν τα παλιά καλά Halo?
- Τώρα είναι 09 Ιούλ 2025, 02:58 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Halo 4
Shepard έγραψε:Σε ποιο είδος; Σε όλα τα multi;
Δεν έχει κλασικό mode που να είναι σαν τα παλιά καλά Halo?
Προς το παρόν όλοι όσοι έχουμε πρόσβαση στον τίτλο (δηλαδή και τα 20-30 άτομα που είναι online τώρα), παίζουμε αναγκαστικά όλοι την ίδια playlist, δηλαδή το Infinity Slayer, καθώς στις υπόλοιπες playlists δεν υπάρχει ούτε 1 άτομο. Το Infinity Slayer είναι κάτι σαν το παλιό Team slayer, όμως αρκετά πιο arcade, καθώς έχει έναν kill streak μηχανισμό και άμεσα respawn (σαν unreal tournament)
Σε γενικές γραμμές μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι το Multiplayer είναι αγνώριστο και πιθανώς όχι προς το καλύτερο...
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Ωστόσο να προσθέσω ότι θεωρώ λίγο περίεργο που απ όλο τον κόσμο είναι μόνο 20-30 άτομα Online. Προφανώς είναι δημοσιογράφοι ή εργαζόμενοι στην MS (ένας μου μίλησε μάλιστα), αλλά θα έπρεπε λογικά να υπήρχαν κάποιες εκατοντάδες δημοσιογράφοι online τουλάχιστον.
Σε 2 μέρες θα κάνουν review. Πότε θα προλάβουν να παίξουν το Multiplayer, αν όχι σήμερα και αύριο;
Σε 2 μέρες θα κάνουν review. Πότε θα προλάβουν να παίξουν το Multiplayer, αν όχι σήμερα και αύριο;
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
H σειρά Halo σε αριθμούς
Η Microsoft αποκάλυψε ορισμένα ενδιαφέροντα στατιστικά για τη σειρά Halo. Σε μια επίσημη έκθεση, η Microsoft σημειώνει πως το Halo έχει σημειώσει πωλήσεις 46 εκατομμυρίων αντιτύπων από τη κυκλοφορία του Halo: Combat Evolved το 2001, κάτι που μεταφράζεται σε πάνω από 5 δισεκατομμύρια ώρες gameplay, logged στο Xbox LIVE. Ο publisher επίσης αποκάλυψε πως το Halo: Reach σημείωσε πωλήσεις της τάξης των $200 εκατομμυρίων μόνο την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του. Η σειρά έχει αποφέρει πάνω από $3 δισεκατομμύρια από τη κυκλοφορία της, σύμφωνα με τον Chris Lewis. Όπως συκγκεκριμένα ο ίδιος ανέφερε: "Το Halo είναι ένα blockbuster franchise $3 δισεκατομμυρίων, το οποίο διαμόρφωσε την ιστορία της ψυχαγωγίας και καθόρισε μια γενιά gamers. Από τις πρώτες πρεμιέρες με κόκκινο χαλί για ένα video game στο να στέλνεις έναν άνθρωπο με jet-pack 50 πόδια πάνω από το Λονδίνο, τα launches του Halo συνεχώς 'έσπαζαν το καλούπι' - και επιστρέφουμε με ένα κολοσσιαίο 'bang' για το Halo 4". To προαναφερθέν... bang, είναι όταν η Microsoft μετέφερε κάποιους gamers στο Lichtenstein για να παίξουν το Halo 4 πριν την κυκλοφορία του και μετέτρεψε κομμάτια της περιοχής σε πεδίο μάχης.

Οι δημιουργοί του Halo 4 μιλούν για το σεξιστικό ρατσισμό
Η Kiki Wolfkill και η Bonnie Ross της 343 Industries, σε συνέντευξή τους με το Gamespot αναφέρθηκαν στο πρόβλημα σεξιστικών επιθέσεων μέσω του Xbox LIVE, καθώς και το πως η Microsoft κάνει ότι μπορεί να σταματήσει το συγκεκριμένο γεγονός και να αποκλείσει τους χρήστες αυτούς από τον Xbox LIVE. «Έχω δει αρκετά site τα οποία έχουν καταγράψει μερικά από τα σεξιστικά σχόλια. Αυτή η συμπεριφορά είναι απαράδεκτη. Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι από τους χρήστες του Xbox LIVE δεν υποστηρίζουν αυτή τη συμπεριφορά», είπε η Ross. Η Wolfkill πρόσθεσε: «Μπορεί να γίνει επικίνδυνο το να δώσεις σε έφηβους έναν μηχανισμό επικοινωνίας. Πάντα θα υπάρχουν κακές συμπεριφορές από άτομα και άμα τους δώσεις ένα μέσο για να εκφραστούν χωρίς να επιβλέπονται, σίγουρα θα δεις πολλές τέτοιες συμπεριφορές».

Το θέμα της ισότητας των φύλων αντιμετωπίστηκε πολύ σοβαρά σε όλη τη διάρκεια της ανάπτυξης του Halo 4, είπε η Ross, αποκαλύπτοντας πως ασχολήθηκαν αρκετά με το ποιος χαρακτήρας θα είναι άντρας ή γυναίκα καθ’ όλη τη διάρκεια του campaign. «Οι περισσότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν franchises όπως το Halo και υποθέτουν αυτόματα πως από πίσω βρίσκεται κάποιος άντρας. Αρκετοί εκπλήσσονται που μια γυναίκα είναι υπεύθυνη για όλο το Halo 4. Όταν δημιουργήθηκε η 343 Industries, η Microsoft έδωσε πρώτα σε μένα την ευκαιρία να διοικήσω το studio, απλά και μόνο επειδή είχα αποδείξει τις ικανότητές μου. Το γεγονός ότι είμαι γυναίκα δεν έπαιξε κανέναν απολύτως ρόλο».
Meet the ‘Plumbers’ Powering ‘Halo 4’ Infinity Multiplayer
http://www.microsoft.com/en-us/news/features/2012/oct12/10-31halo4.aspx

Halo 4 Will Be First Major Game Backed by Windows Azure [EXCLUSIVE]
Halo 4 is almost here. The series of first-person shooter games for Xbox has been wildly successful, with millions of players worldwide, many of them playing concurrently over the Xbox Live network. However, a game at that scale can be difficult and costly to manage, and if it goes down, it means lost revenue for Microsoft (which owns the title) and frustrations for players.
With Halo 4, which will launch Nov. 6, the multiplayer game will now be backed by Microsoft’s Windows Azure cloud platform. It’s said to be the first game of Halo‘s scale to be supported by Azure, which will enable the expected millions of concurrent users to vaporize each other as much as they want without a hiccup.
“Part of what we were looking to Azure for was how to reduce cost,” says Jerry Hook, executive producer of the Halo series. “The game is very peak oriented, where you’ll have a big rush of consumers coming right at the beginning. That really stresses your services, and you normally have to build out for it, which is extremely expensive. So the elasticity that Azure brings allows us to scale back down.”

Using Windows Azure has other advantages, too, mainly in the development process. Hook says the cloud service gave his programmers the tools they needed to develop and test in parallel.
“We don’t have that large of a service organization,” he says, “so I had to make sure that each one of my developers and testers could basically create their own labs. We pretty much took advantage of the entire Azure technical stack.”
Halo‘s development studio is owned by Microsoft, so it obviously had a big home field advantage here, but Microsoft is clearly doing its best to showcase Windows Azure as an alternative to other cloud services such as Amazon’s EC2.
For gamers, they shouldn’t notice a thing, which is the point. In fact, one of the advangages of switching to a cloud-backed system is that the Halo network won’t go down when it needs upgrades. Just keep on fragging, guys.
Halo 4 Vortex Multiplayer Map Walkthrough With 343i
Η Microsoft αποκάλυψε ορισμένα ενδιαφέροντα στατιστικά για τη σειρά Halo. Σε μια επίσημη έκθεση, η Microsoft σημειώνει πως το Halo έχει σημειώσει πωλήσεις 46 εκατομμυρίων αντιτύπων από τη κυκλοφορία του Halo: Combat Evolved το 2001, κάτι που μεταφράζεται σε πάνω από 5 δισεκατομμύρια ώρες gameplay, logged στο Xbox LIVE. Ο publisher επίσης αποκάλυψε πως το Halo: Reach σημείωσε πωλήσεις της τάξης των $200 εκατομμυρίων μόνο την πρώτη εβδομάδα της κυκλοφορίας του. Η σειρά έχει αποφέρει πάνω από $3 δισεκατομμύρια από τη κυκλοφορία της, σύμφωνα με τον Chris Lewis. Όπως συκγκεκριμένα ο ίδιος ανέφερε: "Το Halo είναι ένα blockbuster franchise $3 δισεκατομμυρίων, το οποίο διαμόρφωσε την ιστορία της ψυχαγωγίας και καθόρισε μια γενιά gamers. Από τις πρώτες πρεμιέρες με κόκκινο χαλί για ένα video game στο να στέλνεις έναν άνθρωπο με jet-pack 50 πόδια πάνω από το Λονδίνο, τα launches του Halo συνεχώς 'έσπαζαν το καλούπι' - και επιστρέφουμε με ένα κολοσσιαίο 'bang' για το Halo 4". To προαναφερθέν... bang, είναι όταν η Microsoft μετέφερε κάποιους gamers στο Lichtenstein για να παίξουν το Halo 4 πριν την κυκλοφορία του και μετέτρεψε κομμάτια της περιοχής σε πεδίο μάχης.

Οι δημιουργοί του Halo 4 μιλούν για το σεξιστικό ρατσισμό
Η Kiki Wolfkill και η Bonnie Ross της 343 Industries, σε συνέντευξή τους με το Gamespot αναφέρθηκαν στο πρόβλημα σεξιστικών επιθέσεων μέσω του Xbox LIVE, καθώς και το πως η Microsoft κάνει ότι μπορεί να σταματήσει το συγκεκριμένο γεγονός και να αποκλείσει τους χρήστες αυτούς από τον Xbox LIVE. «Έχω δει αρκετά site τα οποία έχουν καταγράψει μερικά από τα σεξιστικά σχόλια. Αυτή η συμπεριφορά είναι απαράδεκτη. Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι από τους χρήστες του Xbox LIVE δεν υποστηρίζουν αυτή τη συμπεριφορά», είπε η Ross. Η Wolfkill πρόσθεσε: «Μπορεί να γίνει επικίνδυνο το να δώσεις σε έφηβους έναν μηχανισμό επικοινωνίας. Πάντα θα υπάρχουν κακές συμπεριφορές από άτομα και άμα τους δώσεις ένα μέσο για να εκφραστούν χωρίς να επιβλέπονται, σίγουρα θα δεις πολλές τέτοιες συμπεριφορές».

Το θέμα της ισότητας των φύλων αντιμετωπίστηκε πολύ σοβαρά σε όλη τη διάρκεια της ανάπτυξης του Halo 4, είπε η Ross, αποκαλύπτοντας πως ασχολήθηκαν αρκετά με το ποιος χαρακτήρας θα είναι άντρας ή γυναίκα καθ’ όλη τη διάρκεια του campaign. «Οι περισσότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν franchises όπως το Halo και υποθέτουν αυτόματα πως από πίσω βρίσκεται κάποιος άντρας. Αρκετοί εκπλήσσονται που μια γυναίκα είναι υπεύθυνη για όλο το Halo 4. Όταν δημιουργήθηκε η 343 Industries, η Microsoft έδωσε πρώτα σε μένα την ευκαιρία να διοικήσω το studio, απλά και μόνο επειδή είχα αποδείξει τις ικανότητές μου. Το γεγονός ότι είμαι γυναίκα δεν έπαιξε κανέναν απολύτως ρόλο».
Meet the ‘Plumbers’ Powering ‘Halo 4’ Infinity Multiplayer
http://www.microsoft.com/en-us/news/features/2012/oct12/10-31halo4.aspx

Halo 4 Will Be First Major Game Backed by Windows Azure [EXCLUSIVE]
Halo 4 is almost here. The series of first-person shooter games for Xbox has been wildly successful, with millions of players worldwide, many of them playing concurrently over the Xbox Live network. However, a game at that scale can be difficult and costly to manage, and if it goes down, it means lost revenue for Microsoft (which owns the title) and frustrations for players.
With Halo 4, which will launch Nov. 6, the multiplayer game will now be backed by Microsoft’s Windows Azure cloud platform. It’s said to be the first game of Halo‘s scale to be supported by Azure, which will enable the expected millions of concurrent users to vaporize each other as much as they want without a hiccup.
“Part of what we were looking to Azure for was how to reduce cost,” says Jerry Hook, executive producer of the Halo series. “The game is very peak oriented, where you’ll have a big rush of consumers coming right at the beginning. That really stresses your services, and you normally have to build out for it, which is extremely expensive. So the elasticity that Azure brings allows us to scale back down.”

Using Windows Azure has other advantages, too, mainly in the development process. Hook says the cloud service gave his programmers the tools they needed to develop and test in parallel.
“We don’t have that large of a service organization,” he says, “so I had to make sure that each one of my developers and testers could basically create their own labs. We pretty much took advantage of the entire Azure technical stack.”
Halo‘s development studio is owned by Microsoft, so it obviously had a big home field advantage here, but Microsoft is clearly doing its best to showcase Windows Azure as an alternative to other cloud services such as Amazon’s EC2.
For gamers, they shouldn’t notice a thing, which is the point. In fact, one of the advangages of switching to a cloud-backed system is that the Halo network won’t go down when it needs upgrades. Just keep on fragging, guys.
Halo 4 Vortex Multiplayer Map Walkthrough With 343i

-
Shepard - Moderator
- Δημοσιευσεις : 6860
GiannisP έγραψε:Όποιος το πάρει και ενδιαφέρεται για τερματισμό του Campaign στο Legendary, για achievement hunting κτλ, ας μου πει!
Γιάννη εννοείς για solo ή co-op?
Δηλαδή έχεις κάποια tips να μας δώσεις για το solo legendary ή ενδιεφέρεσαι να βγάλεις απλά το
co-op legendary και ψάχνεις από τώρα υποψήφια θύματα

-
ichigo13 - Δημοσιευσεις : 123
ichigo13 έγραψε:GiannisP έγραψε:Όποιος το πάρει και ενδιαφέρεται για τερματισμό του Campaign στο Legendary, για achievement hunting κτλ, ας μου πει!
Γιάννη εννοείς για solo ή co-op?
Δηλαδή έχεις κάποια tips να μας δώσεις για το solo legendary ή ενδιεφέρεσαι να βγάλεις απλά το
co-op legendary και ψάχνεις από τώρα υποψήφια θύματα?
Θα το βγάλω και solo και co-op εννοείται.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης