- Τώρα είναι 13 Ιούλ 2025, 04:25 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
News: Nintendo 3DS
@nkav64 Ειμαι σιγουρος πως ενα παιχνιδι με τοσο ενδοξο παρελθον, υψηλα production values και καμια πιεση ως προς την ημερομηνια κυκλοφοριας του(το καθυστερησαν 3-4 μηνες για την τελειοποιηση του) δεν μπορει να ναι σκουπιδι του 4,7..
Σιγουρα υπαρχουν και βαθμολογιες που μπαινουν για τις εντυπωσεις! Διαβαζοντας ομως πραγματα οπως για κουραστικα qte's, ανεπνευστο σχεδιασμο τοπιων, bugs στις μαχες και τον παντελως ηλιθιο μηχανισμο της health bar των bosses δεν μπορω παρα να υποθεσω ενα πραγμα:
Καταχαρηκαν με τις πωλησεις του Lords Of Shadow(πολυ καλο μεν, οχι castlevania ουτε κορυφαιο δε) στα ps3/360 πριν μερικα χρονια και ειπαν να βαλουν ολα τα "φτηνα" τεχνασματα ανοιγματος στο ευρυ κοινο. Και ειναι κριμα για μια σειρα να χανει ετσι τον χαρακτηρα της κι οσα την εκαναν επι 25 χρονια να μη δειχνει παλαιωμενη, αντιθετως να εκθειαζεται συνεχως.
Περιμενω πολλα ακομη reviews για πιο πληρη αποψη, αλλα την πρωτη ψυχρολουσια τη φαγαμε. Κι αν ισχυουν εστω στο μισο απ' οσο τα λεει το συγκεκριμενο, ειλικρινα ξενερωνω με τις κακοτοπιες που μας κληροδοτησε αυτη η γενια.
Σιγουρα υπαρχουν και βαθμολογιες που μπαινουν για τις εντυπωσεις! Διαβαζοντας ομως πραγματα οπως για κουραστικα qte's, ανεπνευστο σχεδιασμο τοπιων, bugs στις μαχες και τον παντελως ηλιθιο μηχανισμο της health bar των bosses δεν μπορω παρα να υποθεσω ενα πραγμα:
Καταχαρηκαν με τις πωλησεις του Lords Of Shadow(πολυ καλο μεν, οχι castlevania ουτε κορυφαιο δε) στα ps3/360 πριν μερικα χρονια και ειπαν να βαλουν ολα τα "φτηνα" τεχνασματα ανοιγματος στο ευρυ κοινο. Και ειναι κριμα για μια σειρα να χανει ετσι τον χαρακτηρα της κι οσα την εκαναν επι 25 χρονια να μη δειχνει παλαιωμενη, αντιθετως να εκθειαζεται συνεχως.
Περιμενω πολλα ακομη reviews για πιο πληρη αποψη, αλλα την πρωτη ψυχρολουσια τη φαγαμε. Κι αν ισχυουν εστω στο μισο απ' οσο τα λεει το συγκεκριμενο, ειλικρινα ξενερωνω με τις κακοτοπιες που μας κληροδοτησε αυτη η γενια.
-
alex4444 - Δημοσιευσεις : 745
Στο demo δεν θυμάμαι η ζωή του boss να παρέμενε ίδια. Αυτό συνέβαινε μόνο στα checkpoints. Στο συγκεκριμένο boss του demo με το που το έφτανες την ζωή του σε ένα σημείο, έκανε checkpoint γιατί σου έκανε ένα "QTE". Πάντως παιδιά το circle pad pro απορώ πως το χρειάστηκε...

-
Scott_Pilgrim - Δημοσιευσεις : 1681
Scott_Pilgrim έγραψε:Στο demo δεν θυμάμαι η ζωή του boss να παρέμενε ίδια. Αυτό συνέβαινε μόνο στα checkpoints. Στο συγκεκριμένο boss του demo με το που το έφτανες την ζωή του σε ένα σημείο, έκανε checkpoint γιατί σου έκανε ένα "QTE". Πάντως παιδιά το circle pad pro απορώ πως το χρειάστηκε...
Το cpp αφορα το monster hunter
Το θεμα με το Boss fight το castlevania...
-
alex4444 - Δημοσιευσεις : 745
alex4444 έγραψε:Scott_Pilgrim έγραψε:Στο demo δεν θυμάμαι η ζωή του boss να παρέμενε ίδια. Αυτό συνέβαινε μόνο στα checkpoints. Στο συγκεκριμένο boss του demo με το που το έφτανες την ζωή του σε ένα σημείο, έκανε checkpoint γιατί σου έκανε ένα "QTE". Πάντως παιδιά το circle pad pro απορώ πως το χρειάστηκε...
Το cpp αφορα το monster hunter
Το θεμα με το Boss fight το castlevania...
Εγώ και για το circle pad pro μιλούσα καθώς στο IGN είπε πως δεν μπορούσε να το παίξει χωρίς αυτό.

-
Scott_Pilgrim - Δημοσιευσεις : 1681
οχι οχι, εννοουσε το circle pad σε σχεση με τον σταυρο! Το αναλογικο χειριστηριο δηλαδη, οχι το επιπλεον εξαρτημα. Εχοντας παιξει τα castlevania του ds καταλαβαινω ποσο πιο βολικος ειναι ο σταυρος σε δισδιαστατο side scroller.
Για να γκρινιαζει, μαλλον η χρηση του σταυρου δε θα μπορει να γινει για την κινηση του χαρακτηρα ουτε μεσω ρυθμισεων και για μερικους θα ειναι οντως προβλημα.
Για να γκρινιαζει, μαλλον η χρηση του σταυρου δε θα μπορει να γινει για την κινηση του χαρακτηρα ουτε μεσω ρυθμισεων και για μερικους θα ειναι οντως προβλημα.
-
alex4444 - Δημοσιευσεις : 745
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης