News: Nintendo 3DS

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Δημοσίευσηαπό evogpal » 05 Μαρ 2013, 22:57

Για το Monster Hunter, απο το demo δεν με έχει τρελάνει είναι η αλήθεια.Θέλει οπωσδήποτε circle pad pro.Ίσως στο WII U να λέει περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
evogpal
 
Δημοσιευσεις : 56

Δημοσίευσηαπό alex4444 » 06 Μαρ 2013, 02:11

@nkav64 Ειμαι σιγουρος πως ενα παιχνιδι με τοσο ενδοξο παρελθον, υψηλα production values και καμια πιεση ως προς την ημερομηνια κυκλοφοριας του(το καθυστερησαν 3-4 μηνες για την τελειοποιηση του) δεν μπορει να ναι σκουπιδι του 4,7..

Σιγουρα υπαρχουν και βαθμολογιες που μπαινουν για τις εντυπωσεις! Διαβαζοντας ομως πραγματα οπως για κουραστικα qte's, ανεπνευστο σχεδιασμο τοπιων, bugs στις μαχες και τον παντελως ηλιθιο μηχανισμο της health bar των bosses δεν μπορω παρα να υποθεσω ενα πραγμα:

Καταχαρηκαν με τις πωλησεις του Lords Of Shadow(πολυ καλο μεν, οχι castlevania ουτε κορυφαιο δε) στα ps3/360 πριν μερικα χρονια και ειπαν να βαλουν ολα τα "φτηνα" τεχνασματα ανοιγματος στο ευρυ κοινο. Και ειναι κριμα για μια σειρα να χανει ετσι τον χαρακτηρα της κι οσα την εκαναν επι 25 χρονια να μη δειχνει παλαιωμενη, αντιθετως να εκθειαζεται συνεχως.

Περιμενω πολλα ακομη reviews για πιο πληρη αποψη, αλλα την πρωτη ψυχρολουσια τη φαγαμε. Κι αν ισχυουν εστω στο μισο απ' οσο τα λεει το συγκεκριμενο, ειλικρινα ξενερωνω με τις κακοτοπιες που μας κληροδοτησε αυτη η γενια.
Άβαταρ μέλους
alex4444
 
Δημοσιευσεις : 745

Δημοσίευσηαπό Scott_Pilgrim » 06 Μαρ 2013, 15:56

Στο demo δεν θυμάμαι η ζωή του boss να παρέμενε ίδια. Αυτό συνέβαινε μόνο στα checkpoints. Στο συγκεκριμένο boss του demo με το που το έφτανες την ζωή του σε ένα σημείο, έκανε checkpoint γιατί σου έκανε ένα "QTE". Πάντως παιδιά το circle pad pro απορώ πως το χρειάστηκε...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Scott_Pilgrim
 
Δημοσιευσεις : 1681

Δημοσίευσηαπό alex4444 » 06 Μαρ 2013, 15:58

Scott_Pilgrim έγραψε:Στο demo δεν θυμάμαι η ζωή του boss να παρέμενε ίδια. Αυτό συνέβαινε μόνο στα checkpoints. Στο συγκεκριμένο boss του demo με το που το έφτανες την ζωή του σε ένα σημείο, έκανε checkpoint γιατί σου έκανε ένα "QTE". Πάντως παιδιά το circle pad pro απορώ πως το χρειάστηκε...


Το cpp αφορα το monster hunter
Το θεμα με το Boss fight το castlevania...
Άβαταρ μέλους
alex4444
 
Δημοσιευσεις : 745

Δημοσίευσηαπό Scott_Pilgrim » 06 Μαρ 2013, 16:41

alex4444 έγραψε:
Scott_Pilgrim έγραψε:Στο demo δεν θυμάμαι η ζωή του boss να παρέμενε ίδια. Αυτό συνέβαινε μόνο στα checkpoints. Στο συγκεκριμένο boss του demo με το που το έφτανες την ζωή του σε ένα σημείο, έκανε checkpoint γιατί σου έκανε ένα "QTE". Πάντως παιδιά το circle pad pro απορώ πως το χρειάστηκε...


Το cpp αφορα το monster hunter
Το θεμα με το Boss fight το castlevania...


Εγώ και για το circle pad pro μιλούσα καθώς στο IGN είπε πως δεν μπορούσε να το παίξει χωρίς αυτό.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Scott_Pilgrim
 
Δημοσιευσεις : 1681

Δημοσίευσηαπό alex4444 » 06 Μαρ 2013, 17:51

οχι οχι, εννοουσε το circle pad σε σχεση με τον σταυρο! Το αναλογικο χειριστηριο δηλαδη, οχι το επιπλεον εξαρτημα. Εχοντας παιξει τα castlevania του ds καταλαβαινω ποσο πιο βολικος ειναι ο σταυρος σε δισδιαστατο side scroller.

Για να γκρινιαζει, μαλλον η χρηση του σταυρου δε θα μπορει να γινει για την κινηση του χαρακτηρα ουτε μεσω ρυθμισεων και για μερικους θα ειναι οντως προβλημα.
Άβαταρ μέλους
alex4444
 
Δημοσιευσεις : 745

Δημοσίευσηαπό Scott_Pilgrim » 06 Μαρ 2013, 17:55

Είπα και εγώ.. Τόσο ευαίσθητος πια;; :p
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Scott_Pilgrim
 
Δημοσιευσεις : 1681

Δημοσίευσηαπό nkav64 » 06 Μαρ 2013, 18:42

Έτσι είναι. Η κίνηση του χαρακτήρα γίνεται μόνο με το circle pad και με το σταυρό γίνεται η επιλογή μαγικών και secondary weapons.
Άβαταρ μέλους
nkav64
 
Δημοσιευσεις : 1220

Δημοσίευσηαπό evogpal » 06 Μαρ 2013, 20:34

Δοκίμασα το demo του Castlevania και μπορώ να πώ πως μου άρεσε αρκέτα.Κάτι με χάλασε στα γραφίκα αλλα οκ.Το 4,7 νομίζω πως είναι υπερβολή...
Άβαταρ μέλους
evogpal
 
Δημοσιευσεις : 56

Δημοσίευσηαπό Gohan » 13 Μαρ 2013, 12:17

To 4.7 δε στεκει σε καμία περιπτωση ειδικά οταν εχει προηγηθει το lords of shadow και ειναι σαφες οτι το mirror of fate συνεχιζει απο εκει που τελειωσε το πρωτο οχι μονο σεναριακα αλλα και αισθητικα και σε επιπεδο gameplay.
Άβαταρ μέλους
Gohan
 
Δημοσιευσεις : 105

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9