Darksiders 2

Συζήτηση για το gaming γενικότερα

Δημοσίευσηαπό game over » 08 Σεπ 2012, 13:28

Darksiders II To Receive Third PC Patch Soon, Details Listed
Εικόνα
Fans rejoice, THQsledgehammer recently posted the details of a third patch to the PC version of Darksiders II, scheduled for the near future. Plagued with bugs in its initial outing, the game has been regularly patched and updated to provide a cleaner, better experience for all the players. The PC version has received two more patches than the (arguably) comparatively cleaner console versions. You can view the details below.

PC Patch #3 Details:

Graphics Options:
- Shadow map resolution configuration option added
- Screen Space Ambient Occlusion configuration option added
- Anti Aliasing configuration option added

Keyboard Mapping Support:
- Invert X Option added
- Reset to default mappings option
- Map to NumPad option works as intended

Mouse Functionality:
- Camera Auto center Toggle

Bug Fixes:
- The Tome System works as intended while using an Xbox controller in the Tome System.

- Resolved issues around not being able send messages to Steam friends.

- Phasewalker now works properly after acquiring it within the Blackstone.

- Artifact Box and Legacy Box are now properly labeled in Vulgrim’s inventory.

- Exiting the game after adjusting the screen resolution will now save those settings.

- The ride-able construct will no longer free fall out of the game world when placing the ride-able construct under the Guardian and re-entering the room with the submerged lift in The Foundry.

- The Bridge should now properly drop within The Scar.

- The second lever within the Black Stone should now function as intended.

- Death should now be able to properly continue through the Eternal Throne when speaking to the guards.

- The pile of debris to the right of the skeleton key door in the second Heartstone room of The Foundry is no longer a match for the ride-able construct.

- The ride-able construct is positioned back in the water on the lift for those users who are stuck. (You may need to Fast Travel or back track out of the dungeon if you are currently stuck here.)

- The Custodian will no longer go for a swim when backtracking to the dungeon entrance after leaving the Custodian on one of the bridges in the room before the second Heartstone in the Foundry.

- The Resistance stats will properly update when returning 3 Stones of Resistance to Oran during the Stick and Stones quest.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
game over
 
Δημοσιευσεις : 1789

Δημοσίευσηαπό Shepard » 20 Σεπ 2012, 07:06

Darksiders 2 Argul’s Tomb DLC hitting later this month
Argul’s Tomb, the first downloadable content pack for Darksiders 2, will be available to download later this month on PC, PSN, and XBL THQ has announced.

Εικόνα

A code for Argul’s Tomb was included as part of the Limited Edition contents of the game.

It’s the first single-player DLC pack for Darksiders 2 and comes with two new dungeons, new enemies and legendary loot. It’s “tailored towards players that have finished at least the first three zones of the main game.”

Argul’s Tomb will be available to download for 560 MS Points/£4.39 on September 25 on PC and XBL. The PS3 version will go live the next day, September 26, in the UK.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Scott_Pilgrim » 20 Σεπ 2012, 15:56

5 ώρες διάρκεια το συγκεκριμένο DLC... ;)
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Scott_Pilgrim
 
Δημοσιευσεις : 1681

Δημοσίευσηαπό Shepard » 20 Σεπ 2012, 19:40

5 ωρες; Το καθαρο campaign του DLC ή μαζι με τα περα δωθε για να εξερευνησεις τον κοσμο;
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Shepard
Moderator
 
Δημοσιευσεις : 6860

Δημοσίευσηαπό Scott_Pilgrim » 21 Σεπ 2012, 01:34

Στην έκδοση για WiiU στο κουτί λέει +5 hours of additional content και εννοεί το DLC...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Scott_Pilgrim
 
Δημοσιευσεις : 1681

Δημοσίευσηαπό greenkiller.13 » 17 Οκτ 2012, 21:42

η ιστορια στο darksiders 2 και το τελος του γενικα λενε τιποτα ή πεφτει ξενερωμα?μια απαντηση απο οποιον το εχει τερματισει!
Άβαταρ μέλους
greenkiller.13
 
Δημοσιευσεις : 746

Δημοσίευσηαπό Scott_Pilgrim » 17 Οκτ 2012, 23:03

Ωραίο σενάριο έχει σίγουρα, αλλά χάνει λίγο στην αφήγηση. Το τέλος δεν είναι ξενέρα αλλά λιγάκι απότομο. Αν και το after credits scene αφήνει πολλά υπονοούμενα για κάποιο sequel...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Scott_Pilgrim
 
Δημοσιευσεις : 1681

Δημοσίευσηαπό greenkiller.13 » 17 Ιουν 2013, 20:38

δεν υπαρχει topic για το darksiders 1,οποτε ρωτω εδω:
για ποιο λογο στο τελος του παιχνιδιου ο Abaddon στραφηκε εναντιον του Παραδεισου και ο Watcher εναντιον του War?
σκεφτομαι να παρω το 2 συντομα αλλα θελω να ξερω πρωτα καλη την ιστορια του 1ου
Άβαταρ μέλους
greenkiller.13
 
Δημοσιευσεις : 746

Δημοσίευσηαπό jmaster18 » 17 Ιουν 2013, 21:26

Το 2 δεν ειναι συνεχεια του 1, τα γεγονοτα ειναι παραλληλα, οποτε μπορεις να τα παιξεις και αναποδα

greenkiller.13 έγραψε:η ιστορια στο darksiders 2 και το τελος του γενικα λενε τιποτα ή πεφτει ξενερωμα?μια απαντηση απο οποιον το εχει τερματισει!

Τουλαχιστον εγω ξαφνιαστηκα απο το τελος, κατι που φαινοταν σαν απλο Boss Fight και μαλιστα αρκετα ευκολο καταληγει να ειναι και το τελος.

greenkiller.13 έγραψε:δεν υπαρχει topic για το darksiders 1,οποτε ρωτω εδω:
για ποιο λογο στο τελος του παιχνιδιου ο Abaddon στραφηκε εναντιον του Παραδεισου και ο Watcher εναντιον του War?
σκεφτομαι να παρω το 2 συντομα αλλα θελω να ξερω πρωτα καλη την ιστορια του 1ου

Εχει περασει καιρος απο τοτε που επαιξα το 1 αλλα αν θυμαμαι καλα ο Watcher ηταν απο την αρχη "εναντιον" του War επειδη τον ειχε βαλει το Chared council να τον ελεγχει, ο Abaddon ειναι ο destroyer γιατι, αν θυμαμαι καλα, ειχε σπασει τη 7th Seal.
Άβαταρ μέλους
jmaster18
 
Δημοσιευσεις : 236

Δημοσίευσηαπό greenkiller.13 » 17 Ιουν 2013, 21:49

οκ ευχαριστω!
Άβαταρ μέλους
greenkiller.13
 
Δημοσιευσεις : 746

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Gaming



Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


cron

Copyright © 2011. All rights reserved. Powered by phpBB

powered by 9