Σημειώστε απλά, ότι πολλές από αυτές τις "παραξενιές" που βλέπετε τώρα στον σχεδιασμό, οι οποίες σας φαίνονται περίεργες σε ένα console παιχνίδι, δεν είναι τίποτα άλλο από συνηθισμένους μηχανισμούς που προέρχονται από τα ΜΜΟ(RPG). Έίναι μηχανισμοί που χρησιμοποιούνται από την εποχή του EverQuest και υπερχρησιμοποιούνται κυρίως στο WoW.
Προσωπικά εγώ το είχα ξεκαθαρίσει από την αρχή ότι πρόκειται για ένα κλασσικό ΜΜΟ και πως πολλοί που θα το πάρουν με τη λογική του "single player game" ή "θέλω το επόμενο Halo", θα τους φανεί περίεργο όλο αυτό.
- Τώρα είναι 12 Ιούλ 2025, 14:39 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Destiny
GiannisP έγραψε:Σημειώστε απλά, ότι πολλές από αυτές τις "παραξενιές" που βλέπετε τώρα στον σχεδιασμό, οι οποίες σας φαίνονται περίεργες σε ένα console παιχνίδι, δεν είναι τίποτα άλλο από συνηθισμένους μηχανισμούς που προέρχονται από τα ΜΜΟ(RPG). Έίναι μηχανισμοί που χρησιμοποιούνται από την εποχή του EverQuest και υπερχρησιμοποιούνται κυρίως στο WoW.
Προσωπικά εγώ το είχα ξεκαθαρίσει από την αρχή ότι πρόκειται για ένα κλασσικό ΜΜΟ και πως πολλοί που θα το πάρουν με τη λογική του "single player game" ή "θέλω το επόμενο Halo", θα τους φανεί περίεργο όλο αυτό.
Συμφωνω και επαυξανω...ειπαμε το endgame θα ειναι το Gear...ειτε οπλα ειτε armour

-
Geovra - Δημοσιευσεις : 302
Γι αυτό λογικά το leveling είναι και γρήγορο: Είναι απλώς για να σε καθοδηγήσει στον κόσμο, μέχρι να φτάσεις στο lv cap για να ξεκινήσει το πραγματικό παιχνίδι. Το θέμα εκεί είναι πόσο δύσκολα θα είναι τα raids.
Θυμάμαι παλιότερα στο RIFT αυτό το raid μας είχε φάει ως clan 2-3 μήνες μέχρι να το ρίξουμε:
http://youtu.be/PbBFqtvz29k
Προσωπικά θα ήθελα το PVP του Destiny να ήταν ελέυθερο στον "κανονικό" κόσμο. Να υπήρχαν PK, flaggaρίσματα, να πρέπει να οργανωθείς για να EXPάρεις σωστά και έτσι. Αλλά μάλλον ζητάω το Lineage 2 σε FPS...
Θυμάμαι παλιότερα στο RIFT αυτό το raid μας είχε φάει ως clan 2-3 μήνες μέχρι να το ρίξουμε:
http://youtu.be/PbBFqtvz29k
Προσωπικά θα ήθελα το PVP του Destiny να ήταν ελέυθερο στον "κανονικό" κόσμο. Να υπήρχαν PK, flaggaρίσματα, να πρέπει να οργανωθείς για να EXPάρεις σωστά και έτσι. Αλλά μάλλον ζητάω το Lineage 2 σε FPS...
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Ξέρουμε τελικά πόσες ώρες θα διαρκεί το "σενάριο" ; Είδα θα έχει 9 πλανήτες για εξερεύνηση.
ΕDIT: http://www.ign.com/articles/2014/09/09/destiny-already-has-max-level-players-wandering-around
ΕDIT: http://www.ign.com/articles/2014/09/09/destiny-already-has-max-level-players-wandering-around

-
Scott_Pilgrim - Δημοσιευσεις : 1681
Ναι, είναι ακριβώς ότι συμβαίνει και σε οποιοδήποτε νέο MMORPG με leveling σύστημα: πάντα κάποιοι κάνουν rush στο περιεχόμενο. Τα λεγόμενα "theme park" MMOs να ξέρετε πάντως ότι δεν σταματάνε όταν σταματήσει η ιστορία ή όταν φτάσεις στο lv cap. Αυτά τα παιχνίδια ξεκινάνε με το που θα σταματήσει το leveling σύστημα και όταν ξεκινήσει το κάθετο σύστημα προόδου και τα gear treadmills (νομίζω πρέπει να τα εξηγήσω κάποια στιγμή αυτά καλύτερα).
Ουσιαστικά, σε όλα αυτά τα παιχνίδια το leveling σύστημα είναι απλώς ένα εμπόδιο μέχρι να ξεκινήσεις να παίζεις, γι αυτό και παλαιότερα είχα κάνει ένα σχετικό blog για το πόσο περιττό είναι πλέον το leveling στην πρόοδο ενός MMO.
Αυτό που για μένα έχει ενδιαφέρον να δω είναι: (α) το πώς θα δουλέψει αυτός ο κλασσικός σχεδιασμός στο είδος των FPS και με τους περιορισμούς που έχει το παιχνίδι (3 ppl parties) και (β), πώς φαίνεται όλο αυτό στο κοινό που δεν έχει ξαναπαίξει κάτι τέτοιο.
Ουσιαστικά, σε όλα αυτά τα παιχνίδια το leveling σύστημα είναι απλώς ένα εμπόδιο μέχρι να ξεκινήσεις να παίζεις, γι αυτό και παλαιότερα είχα κάνει ένα σχετικό blog για το πόσο περιττό είναι πλέον το leveling στην πρόοδο ενός MMO.
Αυτό που για μένα έχει ενδιαφέρον να δω είναι: (α) το πώς θα δουλέψει αυτός ο κλασσικός σχεδιασμός στο είδος των FPS και με τους περιορισμούς που έχει το παιχνίδι (3 ppl parties) και (β), πώς φαίνεται όλο αυτό στο κοινό που δεν έχει ξαναπαίξει κάτι τέτοιο.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Έχει όντως raid αυτο το παιχνιδι? Δηλαδη , οπως στο guild wars ή WoW? Ή κατι εντελως διαφορετικο?, οπως πχ 3 ατομα μπορουν να κανουν raid.Μιλαμε οντως για ενα MMO shooter τοτε.
Εχω την εντυπωση παντως οτι δεν το εχουν καταλαβει σαν παιχνιδι , οι περισσοτεροι τουλαχιστον. Δεν νομιζω οτι πρεπει να βγει συμπερασμα μετα απο λιγες ωρες παιχνιδιου. Αν υπαρχουν raids , armor sets , τοτε μιλαμε για πολυ ψαξιμο κ καψιμο να βγει ενα ικανοποιητικο συμπερασμα.
Εχω την εντυπωση παντως οτι δεν το εχουν καταλαβει σαν παιχνιδι , οι περισσοτεροι τουλαχιστον. Δεν νομιζω οτι πρεπει να βγει συμπερασμα μετα απο λιγες ωρες παιχνιδιου. Αν υπαρχουν raids , armor sets , τοτε μιλαμε για πολυ ψαξιμο κ καψιμο να βγει ενα ικανοποιητικο συμπερασμα.
-
Scarsick - Δημοσιευσεις : 26
Ναι, έχει κανονικότατα raids, με παρόμοια tactics όπως αυτά των περισσότερων theme party. Τα raids είναι για 6 άτομα και τα instances θα γίνονται reset σε εβδομαδιαία βάση, όπως δηλαδή και στα άλλα theme parks. Έχουν πει πάντως ότι η πρόοδος θα σώζεται μέχρι να γίνει reset το instance και φαντάζομαι εννοούν τα mini bosses των συγκεκριμένων instances, τα οποία ορίζουν την πρόοδο, όπως ακριβώς και στα άλλα MMO. Γι αυτό συνήθως παίρνει χρόνος μέχρι οι μεγάλες clan να ολοκληρώσουν ένα raid σε ένα MMO: Έχουν μόνο μια εβδομάδα ώστε να μάθουν και να τελειώσουν όλα τα bosses. Κάτι τέτοιο περιμένω και στο Destiny, απλώς θέλω να δω πώς θα δουλέψει όλο αυτό σε FPS.
Τα strike missions είναι όπως έχουμε πει για 3 άτομα και αποτελούν τα “dungeons” του παιχνιδιού.
Τα strike missions είναι όπως έχουμε πει για 3 άτομα και αποτελούν τα “dungeons” του παιχνιδιού.
-
GiannisP - Δημοσιευσεις : 455
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης