- Τώρα είναι 11 Ιούλ 2025, 03:55 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Dragon Age Inquisition (Wanna be User Review)
15 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Koel700 έγραψε:αν εσυ δεν κατεχεις τα βασικα ελληνικα που χρειαζετε για να διαβασεις αυτο το κειμενο αυτο ειναι δικο σου προβλημα και οχι δικο μου...οσο αναφορα τα θαμενα ματια σου στην ερημο...προφανος δεν εχεις μπει ποτε facebook ή σε κανενα forum..ποσο μαλλον steam..οne dragon farted me to death..one million outta ten review...και μακαρι ποτε μην μπεις διοτι θα πεθανεις απο δαιμονισμο ακαριαια με τον τροπο που ολοι γραφουν αν θεωρεις τον δικο μου τοσο αχρηστο..
εμενα αυτο που με παραξενευει ειναι οτι κανενας δεν εχει να πει τιποτα για αυτα που γραφω και ολοι ασχολειστε με το πως ειναι γραμμενο..και δεν νομιζω να θελει ιδιαιτερη υπομονη για να το διαβασεις οσο κακογραμμενο και αν ειναι..εκτος αν το διαβασατε και συμφωνειτε ετσι, το ποσο κακογραμμενο ειναι το κειμενο ειναι το μονο σας παραπονο..που αμφιβαλω
Το ότι κάποια πράγματα γίνονται και αλλού τι σημαίνει; Ότι πρέπει να μη διορθώνονται αλλά να διαιωνίζονται;
Αλήθεια εδώ τι εννοείς;
"Ένα από τα "άσχημα" πράγματα που θα συνάντηση κάποιος στο οptions menu είναι το trent τώρα πια του βάζω πολλά πράγματα σε μια λειτουργιά και την ονομάζω post-processing..."
Επίσης, από smartphone γράφεις;
-
ehnikaras - Δημοσιευσεις : 52
τι εννοω...λιιιιγο πιο κατω διοτι λεω ακριβως τι εννοω αλλα κατσε να γινω πιο σαφεις ...
το Dynamic Depth of Field και το Motion Blur ειναι δυο ΕΝΤΕΛΟΣ διαφορετικα πραγματα...τα οποια δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ λογικη να ειναι μαζι ...τα βαζεις μαζι (συνηθως) για να κριψεις αδυναμιες στο optimization ή για να μην ασχοληθεις ΚΑΝ με το θεμα..το οποιο το βρισκω προσωπικα απαραδεχτο για ενα ΑΑΑ παιχνιδι...
να σου δωσω ενα χαζο παραδειγμα (που μακαρι κανεις να μην κανει ποτε κατι τετοιο), να ενωσεις το texture quality με το ποσο δυνατος ειναι ο ηχος και να το ονομασεις post-processing διοτι δεν εχεις ορεξη να κανεις το καθενα να λειτουργει μονο του...ετσι οταν ανεβαζεις την ποιοτητα των γραφικων να ανεβαινει και ο ηχος...ειναι δυο πραγματα που δεν επρεπε να ειναι μαζι
τετοια πραγματα συμβαινουν για ανεξηγειτο λογο πολυ συχνα τελευταια ..Δεν θυμαμαι σε πιο παιχνιδι το ειχα συναντηση προσφατα αλλα ειχα δει...anti-aliazing + anisotropic filtering + motion blur + Dynamic Depth of Field ολα σε μια σκαλα...ετσι οταν ανεβαζες την σκαλα ενα επιπεδο (απο το 1 εως το 5) τα ανεβαζες ΟΛΑ μαζι..που ειναι χαος και για το framerate και για τα ματια σου, διοτι ΠΟΛΥ υψηλο DoF και ΜοtionBlur ειναι πολυ θολουρα μαζεμενη = σε μια μαχη που υπαρχει πολυ κινηση δεν βλεπεις τιποτα λογο της θολουρας, που με εκανε να αναρωτιεμαι αν αυτoi που το φτιαξανε το παιχνιδι αν οντως το επεξαν στα high specs του
PS..γραφω απο tablet
το Dynamic Depth of Field και το Motion Blur ειναι δυο ΕΝΤΕΛΟΣ διαφορετικα πραγματα...τα οποια δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ λογικη να ειναι μαζι ...τα βαζεις μαζι (συνηθως) για να κριψεις αδυναμιες στο optimization ή για να μην ασχοληθεις ΚΑΝ με το θεμα..το οποιο το βρισκω προσωπικα απαραδεχτο για ενα ΑΑΑ παιχνιδι...
να σου δωσω ενα χαζο παραδειγμα (που μακαρι κανεις να μην κανει ποτε κατι τετοιο), να ενωσεις το texture quality με το ποσο δυνατος ειναι ο ηχος και να το ονομασεις post-processing διοτι δεν εχεις ορεξη να κανεις το καθενα να λειτουργει μονο του...ετσι οταν ανεβαζεις την ποιοτητα των γραφικων να ανεβαινει και ο ηχος...ειναι δυο πραγματα που δεν επρεπε να ειναι μαζι
τετοια πραγματα συμβαινουν για ανεξηγειτο λογο πολυ συχνα τελευταια ..Δεν θυμαμαι σε πιο παιχνιδι το ειχα συναντηση προσφατα αλλα ειχα δει...anti-aliazing + anisotropic filtering + motion blur + Dynamic Depth of Field ολα σε μια σκαλα...ετσι οταν ανεβαζες την σκαλα ενα επιπεδο (απο το 1 εως το 5) τα ανεβαζες ΟΛΑ μαζι..που ειναι χαος και για το framerate και για τα ματια σου, διοτι ΠΟΛΥ υψηλο DoF και ΜοtionBlur ειναι πολυ θολουρα μαζεμενη = σε μια μαχη που υπαρχει πολυ κινηση δεν βλεπεις τιποτα λογο της θολουρας, που με εκανε να αναρωτιεμαι αν αυτoi που το φτιαξανε το παιχνιδι αν οντως το επεξαν στα high specs του
PS..γραφω απο tablet
-
Koel700 - Δημοσιευσεις : 62
Re: Dragon Age Inquisition (Wanna be User Review)
Αυτές της μέρες ξεκίνησα το παιχνίδι. Θέλω να ρωτήσω. Το ξεκίνησα στο βαθμό δυσκολίας normal είναι καλά η πρέπει να πάω ποιο επάνω;
xbox live : teopanta360
psn : teopanta360
psn : teopanta360
-
teopanta1 - Δημοσιευσεις : 163
Για νεο παιχνιδι ειναι καλο το normal,αλλα οταν ανεβεις κι εσυ μερικα επιπεδα(πανω απο level 10),θα θες να ανεβασεις κ το επιπεδο δυσκολιας του παιχνιδιου.Γινεται πολυ ευκολο απο ενα σημειο κ μετα.Το καλο ειναι οτι μπορεις ν αλλαξεις το επιπεδο δυσκολιας οποτε θες.
- johnsyggel
- Δημοσιευσεις : 1
15 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης