Δεν μου λέει κάτι αυτό . Μπορεί να είναι κάποιος εκδιωγμένος/απολυμένος και τώρα κάνει σαν τη χήρα στο κρεβάτι .
Οσο για το που παρουσίασε η CD Project τον τίτλο της , είναι επιχείρημα αυτό ? Δηλ. αν το έκανε στην παρουσίαση της Sony (όπως τόσες άλλες εταιρίες) θα άλλαζε κάτι ?
Τελοσπάντων ο καθένας έχει την άποψή του , εμένα σαν καταναλωτή με έχει πείσει η συγκεκριμμένη εταιρεία , ασχέτως τι λέει ο κάθε ανύπαρκτος .
Οταν βγει το παιχνίδι , καλά να είμαστε και θα τα χώσουμε αν χρειαστεί .
- Τώρα είναι 11 Ιούλ 2025, 01:29 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
The Witcher 3: Wild Hunt
38 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 4 από 4 • 1, 2, 3, 4
Ομιλώ για Master race .
Αλλά δεν αλλάζει και κάτι , γ@μάτη δουλειά έκαναν στο Pc , γ@μάτη και στο Χ360 με το Witcher 2 που δέρνει στην κυριολεξία.
Παρομοίως ούτε κι εγώ κάνω pre order αβλεπή ακόμα κι αν το φτιάχνει ο αδελφός μου .
(δεν ενθυμούμαι καλά , αλλά την παρουσίαση δεν την έκαναν όταν η MS είχε ήδη πάρει πίσω τα κατάπτυστα DRM ? )
Αλλά δεν αλλάζει και κάτι , γ@μάτη δουλειά έκαναν στο Pc , γ@μάτη και στο Χ360 με το Witcher 2 που δέρνει στην κυριολεξία.
Παρομοίως ούτε κι εγώ κάνω pre order αβλεπή ακόμα κι αν το φτιάχνει ο αδελφός μου .
(δεν ενθυμούμαι καλά , αλλά την παρουσίαση δεν την έκαναν όταν η MS είχε ήδη πάρει πίσω τα κατάπτυστα DRM ? )
-
Ben Masters - Δημοσιευσεις : 13
Δεν είχα σκοπό να το πω αλλά θα το πω. Έρχεται για άλλη μια φορά η ειδησεογραφία να μας επιβεβαιώσει. Όταν τα έλεγα εγώ αυτά στις πρώτες εκπομπές ήμουνα ο κακός της υπόθεσης που είχε εμπάθεια με τη CD Projekt και παραβίασε τον όρο του διεθνούς gaming καταστατικού που έλεγε ότι το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να την προσκυνάμε τυφλά σαν κάποια σέκτα σε κάθε ευκαιρία.
Ελπίζω να βρούνε την άκρη και να κυκλοφορήσουνε το παιχνίδι που θέλουνε πραγματικά να κάνουνε αλλά αυτό το πράμα με το γλύψιμο το ασύστολο είχε κατά τη γνώμη μου καταντήσει πολύ κουραστικό. Έχω ξεκινήσει εδώ και πολλούς μήνες την enhanced edition του 2 στο PC και όλο το αφήνω επειδή δυσκολεύομαι να κατανοήσω επαρκώς το σύστημα μάχης του παιχνιδιού, έχουνε πραγματικά σοβαρό πρόβλημα στον tutorial σχεδιασμό και στα learning curves, σου πετάνε τα συστήματα τους στη μάπα και σου λένε βγάλε άκρη. Όσο βάθος και να έχει ένα σύστημα μηχανισμών αυτό δεν αποτελεί συγχωροχάρτι ή δικαιολογία για να προκαλέσεις forced frustration στον παίχτη.
Έχουμε αφομοιώσει πλέον την καραμέλα ότι τα Souls είναι πανδύσκολα, εχθρικά και απρόσιτα αλλά τουλαχιστόν εκεί (ακόμα και να ίσχυε αυτό δηλαδή) κάθε θάνατος είναι και ένα μάθημα (πρόοδος).
Και βεβαίως το φτωχό design δε σταματάει εκεί αλλά συνεχίζεται και με λογικές invisible walls, παντελής απουσίας στοιχειωδούς πρακτικότητας του map interface κλπ. Εντάξει είπαμε, ανερχόμενο studio με ξεκάθαρο ταλέντο και υγιές mindset αλλά μέχρι εκεί.
Και Shepard, ενώ αυτό που λες για την PC έκδοση είναι γενικός κανόνας και ισχύει σε όλες τις multiplatform κυκλοφορίες αυτό δε σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα screenshots δεν θα μπορούσαν να αντιστοιχούν στην ps4 έκδοση π.χ. Ωραία hi-res textures αλλά το screenshot απο μόνο του δεν προσφέρει καμία πληροφορία σχετική με την απόδοση ενός παιχνιδιού συν του τρελού editing με sharpening, blooming, radiance κλπ. φίλτρα που είναι πλέον κοινή πρακτική να τρώνε όλα τα in-game screenshots που αποτελούν promotion assets.
Ελπίζω να βρούνε την άκρη και να κυκλοφορήσουνε το παιχνίδι που θέλουνε πραγματικά να κάνουνε αλλά αυτό το πράμα με το γλύψιμο το ασύστολο είχε κατά τη γνώμη μου καταντήσει πολύ κουραστικό. Έχω ξεκινήσει εδώ και πολλούς μήνες την enhanced edition του 2 στο PC και όλο το αφήνω επειδή δυσκολεύομαι να κατανοήσω επαρκώς το σύστημα μάχης του παιχνιδιού, έχουνε πραγματικά σοβαρό πρόβλημα στον tutorial σχεδιασμό και στα learning curves, σου πετάνε τα συστήματα τους στη μάπα και σου λένε βγάλε άκρη. Όσο βάθος και να έχει ένα σύστημα μηχανισμών αυτό δεν αποτελεί συγχωροχάρτι ή δικαιολογία για να προκαλέσεις forced frustration στον παίχτη.
Έχουμε αφομοιώσει πλέον την καραμέλα ότι τα Souls είναι πανδύσκολα, εχθρικά και απρόσιτα αλλά τουλαχιστόν εκεί (ακόμα και να ίσχυε αυτό δηλαδή) κάθε θάνατος είναι και ένα μάθημα (πρόοδος).
Και βεβαίως το φτωχό design δε σταματάει εκεί αλλά συνεχίζεται και με λογικές invisible walls, παντελής απουσίας στοιχειωδούς πρακτικότητας του map interface κλπ. Εντάξει είπαμε, ανερχόμενο studio με ξεκάθαρο ταλέντο και υγιές mindset αλλά μέχρι εκεί.
Και Shepard, ενώ αυτό που λες για την PC έκδοση είναι γενικός κανόνας και ισχύει σε όλες τις multiplatform κυκλοφορίες αυτό δε σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα screenshots δεν θα μπορούσαν να αντιστοιχούν στην ps4 έκδοση π.χ. Ωραία hi-res textures αλλά το screenshot απο μόνο του δεν προσφέρει καμία πληροφορία σχετική με την απόδοση ενός παιχνιδιού συν του τρελού editing με sharpening, blooming, radiance κλπ. φίλτρα που είναι πλέον κοινή πρακτική να τρώνε όλα τα in-game screenshots που αποτελούν promotion assets.
-
gsmaggiore - Δημοσιευσεις : 59
Re: The Witcher 3: Wild Hunt
Ότι και να ισχύει για τη CDProjekt, μιλάμε για εταιρία όσο το δυνατόν ανεξάρτητη, με το GOG, χωρίς τσιφλικάδες ΕΑ, Ubisoft και λοιπά, που έβγαλε τα τιτάνια Witcher. Τώρα, εγώ βλέπω το κίτρινο ιντερνετικό τύπο να γράφει το χ και το ψ. Εμπιστευτείτε την εταιρία και με τη κυκλοφορία του, θα κρίνουμε.
One man goes into the waters of baptism, a different man comes out, born again. But who is that man who lies submerged? Perhaps that swimmer is both sinner and saint, until he is revealed unto the eyes of man.
-
Kefka09 - Δημοσιευσεις : 396
Ό,τι και να λέμε, θα είναι παιχνιδάρα. Δε μας είχαν απογοητεύσει παλιότερα πάντως. Όλοι εμπιστεύονται την εν λόγω εταιρία.
Once you've taken a few punches and realize you're not made of glass, you don't feel alive unless you're pushing yourself as far as you can go.


-
TheLuckyShamrock - Δημοσιευσεις : 917
gsmaggiore έγραψε:Δεν είχα σκοπό να το πω αλλά θα το πω. Έρχεται για άλλη μια φορά η ειδησεογραφία να μας επιβεβαιώσει. Όταν τα έλεγα εγώ αυτά στις πρώτες εκπομπές ήμουνα ο κακός της υπόθεσης που είχε εμπάθεια με τη CD Projekt και παραβίασε τον όρο του διεθνούς gaming καταστατικού που έλεγε ότι το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να την προσκυνάμε τυφλά σαν κάποια σέκτα σε κάθε ευκαιρία.
Ελπίζω να βρούνε την άκρη και να κυκλοφορήσουνε το παιχνίδι που θέλουνε πραγματικά να κάνουνε αλλά αυτό το πράμα με το γλύψιμο το ασύστολο είχε κατά τη γνώμη μου καταντήσει πολύ κουραστικό. Έχω ξεκινήσει εδώ και πολλούς μήνες την enhanced edition του 2 στο PC και όλο το αφήνω επειδή δυσκολεύομαι να κατανοήσω επαρκώς το σύστημα μάχης του παιχνιδιού, έχουνε πραγματικά σοβαρό πρόβλημα στον tutorial σχεδιασμό και στα learning curves, σου πετάνε τα συστήματα τους στη μάπα και σου λένε βγάλε άκρη. Όσο βάθος και να έχει ένα σύστημα μηχανισμών αυτό δεν αποτελεί συγχωροχάρτι ή δικαιολογία για να προκαλέσεις forced frustration στον παίχτη.
Έχουμε αφομοιώσει πλέον την καραμέλα ότι τα Souls είναι πανδύσκολα, εχθρικά και απρόσιτα αλλά τουλαχιστόν εκεί (ακόμα και να ίσχυε αυτό δηλαδή) κάθε θάνατος είναι και ένα μάθημα (πρόοδος).
Και βεβαίως το φτωχό design δε σταματάει εκεί αλλά συνεχίζεται και με λογικές invisible walls, παντελής απουσίας στοιχειωδούς πρακτικότητας του map interface κλπ. Εντάξει είπαμε, ανερχόμενο studio με ξεκάθαρο ταλέντο και υγιές mindset αλλά μέχρι εκεί.
Και Shepard, ενώ αυτό που λες για την PC έκδοση είναι γενικός κανόνας και ισχύει σε όλες τις multiplatform κυκλοφορίες αυτό δε σημαίνει ότι τα συγκεκριμένα screenshots δεν θα μπορούσαν να αντιστοιχούν στην ps4 έκδοση π.χ. Ωραία hi-res textures αλλά το screenshot απο μόνο του δεν προσφέρει καμία πληροφορία σχετική με την απόδοση ενός παιχνιδιού συν του τρελού editing με sharpening, blooming, radiance κλπ. φίλτρα που είναι πλέον κοινή πρακτική να τρώνε όλα τα in-game screenshots που αποτελούν promotion assets.
Παντως το πρωτο παιχνιδι και εμενα με ειχε κουρασει σε ενα σημειο και το παρατησα
-
Ernesto - Δημοσιευσεις : 239
38 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 4 από 4 • 1, 2, 3, 4
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης