Ζω παλι στιγμες απο τα παλια οπου καθε ΣΚ τερματιζω και ενα παιχνιδακι.
Το ΣΚ που περασε εφτασε μεχρι Τεταρτη.
Το παιχνιδι ηταν μεγαλο, αλλα απολαυστικο.
Το Castlevania: Lords of Shadow ειναι παιχνιδι απο τα παλια, προσεγμενο σε ολα(αν ειχε και ζωες και continue θα ηταν φρικαλεα δυσκολο οπως τα παλια).
Κανει τα God of War 3 και Dante's Inferno να μοιαζουν γραμμενα στο ποδι.
Οι πιστες ειναι πολυ καλα σχεδιασμενες , τα skills ειναι σχεδον ολα χρησιμα και ο τροπος που τα παιρνεις δεν ειναι κλισε.
Το Story ειναι γραμμενο (μαλλον) απο την Kojima Productions και δενει πολυ το παιχνιδι.
Το τελος ειναι ΕΠΟΣ, ΕΠΟΣ.
Δεν περιγραφετε!!!!!!
Λογικα ξεκιναει νεα σειρα απο Castlevania.
Δυο αρνητικα βρηκα μονο τα οποια δεν επηρεαζουν το παιχνιδι ΚΑΘΟΛΟΥ.
Αυτα ειναι οτι στο τελος παιρνεις το Solid Eye του Snake, ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ HIDEO που το εχει χεσει με το Metal Gear και δευτερον το τελευταιο cutscene εχει πολλες ανατροπες που οκ, δεν χρειαζονται ΤΟΣΕΣ εξαλου το παιχνιδι ηδη σε εχει ανταμειψει παιζοντας(παλι ο Hideo φταιει εδω που ειναι πνευματικο παιδι του Νικου Φωσκολου).
Παιδια το παιχνιδι στο αμαζον εχει κανα 20€ , τα αξιζει.
Αντε γιατι τα Online Deathmatches με εχουν κανει και εχω βαρεθει.
- Τώρα είναι 10 Ιούλ 2025, 16:54 • Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Castlevania: Lords of Shadow
9 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
MBisonGR έγραψε:Ζω παλι στιγμες απο τα παλια οπου καθε ΣΚ τερματιζω και ενα παιχνιδακι.
Το ΣΚ που περασε εφτασε μεχρι Τεταρτη.
Το παιχνιδι ηταν μεγαλο, αλλα απολαυστικο.
Το Castlevania: Lords of Shadow ειναι παιχνιδι απο τα παλια, προσεγμενο σε ολα(αν ειχε και ζωες και continue θα ηταν φρικαλεα δυσκολο οπως τα παλια).
Κανει τα God of War 3 και Dante's Inferno να μοιαζουν γραμμενα στο ποδι.
Οι πιστες ειναι πολυ καλα σχεδιασμενες , τα skills ειναι σχεδον ολα χρησιμα και ο τροπος που τα παιρνεις δεν ειναι κλισε.
Το Story ειναι γραμμενο (μαλλον) απο την Kojima Productions και δενει πολυ το παιχνιδι.
Το τελος ειναι ΕΠΟΣ, ΕΠΟΣ.
Δεν περιγραφετε!!!!!!
Λογικα ξεκιναει νεα σειρα απο Castlevania.
Δυο αρνητικα βρηκα μονο τα οποια δεν επηρεαζουν το παιχνιδι ΚΑΘΟΛΟΥ.
Αυτα ειναι οτι στο τελος παιρνεις το Solid Eye του Snake, ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ HIDEO που το εχει χεσει με το Metal Gear και δευτερον το τελευταιο cutscene εχει πολλες ανατροπες που οκ, δεν χρειαζονται ΤΟΣΕΣ εξαλου το παιχνιδι ηδη σε εχει ανταμειψει παιζοντας(παλι ο Hideo φταιει εδω που ειναι πνευματικο παιδι του Νικου Φωσκολου).
Παιδια το παιχνιδι στο αμαζον εχει κανα 20€ , τα αξιζει.
Αντε γιατι τα Online Deathmatches με εχουν κανει και εχω βαρεθει.
καλημερα !
Αν και υπερβαλεις λιγο δεν πειραζει ,αλλα προσεχε πως μιλας για τον Hideo μην γινω Frank Jeager

το Solid Eye το εχει για πλακα οπως και τη στολη του Altair στο mgs4 οπως και η στολη του Raiden που εχει ο Ezio στο A.C.B
-
majorfox - Δημοσιευσεις : 600
Jedah έγραψε:Εγώ θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι το παιχνίδι δεν είχε ούτε μισή από την προβολή που θα έπρεπε να έχει ένα παιχνίδι Castlevania. Επίσης οι κριτικές σίγουρα δεν ήταν διθυραμβικές. Δεν το έχω παίξει ακόμα αλλά σίγουρα θα το κάνω.Αν και υπερβαλεις λιγο δεν πειραζει ,αλλα προσεχε πως μιλας για τον Hideo μην γινω Frank Jeager.
@majorfox Δεν μπορείς να χωνέψεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν τις επιλογές του ΠΟΛΥ κακές για το μέσο των video games. Το ότι παιχνίδια με τόσο μεγάλα cutscenes και διαλόγους πουλάνε πολύ ΜΟΝΟ κακό κάνει στο μέσο, το μεταλλάσει σε κάτι που δεν είναι παιχνίδι.
αυτοι που θεωρουν οτι κανει κακες επιλογες και οτι εκανε κακο ο Kojima με τα cutscene ,δεν ξερουν απο videogames.
Oυτε καν ξερουν τι σημαινει ''A Hideo Kojima Game''
Αυτος ειναι ο Kojima ειτε το θελετε ειτε οχι.
-
majorfox - Δημοσιευσεις : 600
Παιδιά στο θέμα μας! Το Lords of Shadow θεωρώ κι εγώ ότι ήταν πράγματι αριστουργηματικό. Ο χαμηλός -για την αξία του- μέσος όρος βαθμολογιών οφείλεται στο ότι πολλοί κριτικοί ξεκίνησαν να παίζουν Castlevania μετά το Symphony και θεώρησαν ότι το LoS δεν είναι παραδοσιακό Castlevania, επειδή δεν ακολουθεί τη δομή του Symphony. NEWS FLASH: Η παραδοσιακή δομή του Castlevania ΔΕΝ είναι αυτή του Symphony! Οι developers δήλωσαν ξεκάθαρα ότι εμπνεύστηκαν από το Super Castlevania IV. Από εκεί και πέρα, η Kojima Productions είχε εποπτικό ρόλο, τα συγχαρητήρια θα πρέπει να απευθυνθούν κυρίως στην Mercury Steam.
A cornered fox is more dangerous than a jackal.
-
Alucard - Δημοσιευσεις : 200
Alucard έγραψε:Παιδιά στο θέμα μας! Το Lords of Shadow θεωρώ κι εγώ ότι ήταν πράγματι αριστουργηματικό. Ο χαμηλός -για την αξία του- μέσος όρος βαθμολογιών οφείλεται στο ότι πολλοί κριτικοί ξεκίνησαν να παίζουν Castlevania μετά το Symphony και θεώρησαν ότι το LoS δεν είναι παραδοσιακό Castlevania, επειδή δεν ακολουθεί τη δομή του Symphony. NEWS FLASH: Η παραδοσιακή δομή του Castlevania ΔΕΝ είναι αυτή του Symphony! Οι developers δήλωσαν ξεκάθαρα ότι εμπνεύστηκαν από το Super Castlevania IV. Από εκεί και πέρα, η Kojima Productions είχε εποπτικό ρόλο, τα συγχαρητήρια θα πρέπει να απευθυνθούν κυρίως στην Mercury Steam.
Σωστος !!
Ή εγω εχω σκουριάσει ή το παιγχνιδι ειναι ΠΟΛΥ δύσκολο...

ε οχι και δυσκολο....μαλλον σκουριασες λίγο

http://www.facebook.com/AUTONISSANLougiakis
http://www.lougiakis.gr

http://www.lougiakis.gr

-
LIONHEART - Δημοσιευσεις : 1193
9 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 1
Μελη σε συνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης